ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אש בנהריה - בגלל פלטת שבת • סיכום השבת והמועד

בית עלה באש בנהריה בשל פלטת חימום אוכל • 12 נפשות חולצו בשלום • ירי במרכז תל אביב • 'בחדרי חרדים' מגיש: סיכום השבת והמועד

אש בנהריה - בגלל פלטת שבת • סיכום השבת והמועד
אילוסטרציה צילום: שאטר


בשעה 16:33 נמסר למד"א מרחב כרמל על רוכב אופנוע שנפגע מרכב סמוך לכניסה לבסמת טבעון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח רמב"ם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעות בטן וחזה, בהכרה. בשלב זה אין זירה ולא ידועות הנסיבות. תחנת משטרת זבולון פתחה בחקירה.

גבר כבן 30 נפל מגובה של 4 מטר כתוצאה מאיבוד הכרה בנחל משאש. למקום הוקפצו מתנדבי יחל״צ מגילות מ״י מחוז ש״י שהעניקו טיפול לפצוע קל עם פגיעת ראש. הוא פונה לביה״ח הדסה עין כרם באמצעות מסוק חיל האוויר ויחידת 669. זו השבת הרביעית ברציפות שהיחידה מוקפצת לחילוצים.

בשעה 5 וחצי לפנות בוקר התקבלה הודעה במוקד הכיבוי על שריפה בבית פרטי בין 2 קומות ברחוב ז׳בוטינסקי בנהריה. ארבעה צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל מערבי בפיקודו של להב/מ גיא קציר הוזנקו למקום האירוע. כוחות הכיבוי זיהו עשן הבוקע ממרתף הבית ובמקביל החל פינוי מבוקר של 12 נפשות ששהו באותה עת בבית ע״י כוחות הכיבוי ובסיוע המשטרה. לוחמי האש איתרו במהרה את מוקד הבעירה במרתף וביצעו פעולות כיבוי ואוורור של הבית. מבירור שנערך עם בעלת הבית עלה כי בכי של התינוק העיר את אביו שזיהה עשן עולה מהמרתף והעיר את כל יושבי הבית.
במזל גדול האירוע הסתיים ללא נפגעים. מחקירת האירוע עולה כי פלטת חימום שהופעלה במרתף הבית הביאה לחימום המשטח עליו הונחה, כתוצאה מכך החל המשטח לבעור.

צוות שוטרי בילוש מתחנת משגב שהיה בפעילות, הבחין סמוך לשעה 23:00, בכביש 805 ליד הישוב עצמון, בשני צעירים אשר מחבלים במצלמת המהירות. הבלשים, תצפתו על השניים וראו כי הם הגיעו עם כלי עבודה בניסיון לפרק את המצלמה. לאחר זמן קצר, הבלשים מיד עיכבו את שני החשודים בשנות ה-20 תושבי כאבול לתחנת המשטרה. לאחר חקירה נעצרו השניים והם יובאו בפני שופט הערב בבית המשפט בעכו.

בשעה 17:54 נמסר למד"א מרחב גלבוע על נפילה מגובה באום-אל-פחם. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לביה"ח העמק, ילדה כבת 5 במצב בינוני עם חבלה בגפיים, לאחר שנפלה מגובה של כ-7 מטר.

בשעה 23:28 נמסר למד"א מרחב דן על פצוע מירי ברח' יהודה הימית בת"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי, ומפנים לבי"ח וולפסון, צעיר כבן 18 במצב קשה, כשהוא ירוי בפלג גופו העליון. מתחקור ראשוני עולה כי מדובר ככל הנראה בפליטת כדור מרובה. שוטרי מרחב יפתח פתחו בחקירה.

בשעה 12:00 התקבלה קריאה על אופנוע שהתהפך בכביש ערד ים המלח. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו מהמקום גבר כבן 22 במצב בינוני עם שברים בגפיים תחתונות לחדר הלם ביה"ח סורוקה.

בשעה 13:45 התקבל דיווח במוקד מרחב נגב על ילד כבן 4 אשר הובא למרפאה ברהט עם חבלת ראש. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו במצב קשה לחדר הלם ביה"ח סורוקה. נסיבות המקרה הן ככה"נ נפילה מגובה.

סיכום אירועי השבת וחג ראשון של פסח בשיתוף אתר ׳בחדרי חרדים׳, מוקד זק״א ו׳קבוצת העיתונאים רוטרניק׳.
שבת חג ירי תל אביב נהריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד