× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י"ג תמוז התשפ"ו
28.06.2026

גל הירש יצא לקהיר לדיונים על השבת החטוף רני גואילי ז״ל

לשכת ראש הממשלה: בהנחיית ראש הממשלה נתניהו, יצא הבוקר מתאם השו״נ תא״ל (מיל׳) גל הירש לקהיר, שם נועד עם בכירים ועם נציגי המדינות המתווכות. הפגישות מוקדו במאמצים ובפרטיהן של הפעולות להשבתו של החטוף החלל, רס״ר רני גואילי ז״ל. 
במשלחת נטלו חלק גורמים מצה״ל, שב״כ והמוסד.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}