× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י"ב תמוז התשפ"ו
27.06.2026

מחבלים חצו את הקו הצהוב בעזה, אחד מהם חוסל

דובר צה"ל: כוחות צוות הקרב של החטיבה הצפונית הפועלים בצפון רצועת עזה זיהו מוקדם יותר היום (א׳) מספר מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לעבר הכוחות באופן שהיווה איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר בהכוונת הכוחות תקף את המחבלים וחיסלו אחד מהם על מנת להסיר את האיום.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}