י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מתנדבות אור ירוק קיימו פעילות ביום המעשים הטובים

עמותת אור ירוק: "על מדינת ישראל לקחת אחריות על המצב הקשה בבטיחות בדרכים בחברה הערבית ולהעביר תקציבים לשיפור התשתיות והגברת החינוך והמודעות בחברה הערבית"

מתנדבות אור ירוק קיימו פעילות ביום המעשים הטובים



בנות השירות האזרחי בג'דיידה מכר, מתנדבות אור ירוק, ניצלו את יום המעשים הטובים בכדי לעשות כמה מעשים טובים למען תושבי היישוב.

כך למשל, בתיכון נעמ"ת, העבירו המתנדבות הרצאה לבנות התיכון בנושא זהירות בדרכים. בנוסף ערכו המתנדבות פעילות בסמוך לבתי הספר היסודיים "איבן סינא" ו- "עומר אבן אלחטאב" ביישוב, צבעו המתנדבות את מעברי החצייה ברחובות הסמוכים לבית הספר, בכדי להקל על הנהגים לראות אותם ובכדי לשמור על בטיחותם של התלמידים שמגיעים לבית הספר. בבית הספר "עומר אבן אלחטאב" אף התקיימה הרצאה לתלמידים בנושא בטיחות בדרכים.

גם בסמוך לתיכון "ביירון" ביישוב סייעו בנות השירות לחדש את מעברי החציה ואף הגדילו לעשות כאשר בסמוך למעבר החציה צבעו כתובת על הכביש למען הנהגים בה נכתב: "תעצור, תסתכל ותנהג בכדי שלא תתחרט". בנוסף, בקיר החיצוני של תיכון "ביירון" ריססו המתנדבות כתובות גרפיטי בנושא בטיחות בדרכים שבהן נכתב: "אנו בוחרים בחיים" ו"תחזור אלינו בשלום". המתנדבות אף איירו את הקיר עם תמרורים שונים, רמזורים ועוד.

עמותת אור ירוק: "העובדה שכל כך הרבה ילדים מהחברה הערבית נהרגים בתאונות דרכים צריכה להוות תמרור אזהרה למדינת ישראל. בכדי לשנות את המצב הקשה, על המדינה לקחת עליו אחריות ולהעביר תקציבים לשיפור התשתיות – להסדיר מדרכות, מעברי חציה ותמרורים ביישובים הערביים, ובנוסף להגביר את החינוך והמודעות לנושא הבטיחות בדרכים בחברה הערבית ולדאוג למשמרות זה"ב באזורי בתי הספר בחברה הערבית. כך ניתן יהיה להפחית את מספר ההרוגים ולמנוע ממשפחות נוספות להיכנס למעגל השכול של תאונות הדרכים".
פעילות עמותת אור ירוק התנדבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד