י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

יו"ר סיעת כולנו: "החרדים הם שותפים טבעיים"

ח"כ רועי פולקמן בראיון ל'בחדרי חרדים' על חוסר התיאום של ההבטחות הקואליציוניות ועל השותפות העתידיות

פולקמן. צילום: פלאש 90
פולקמן. צילום: פלאש 90


בצל המו"מ הקואליציוני, אומר היום (א) יו"ר סיעת כולנו, ח"כ רועי פולקמן, בראיון ל'בחדרי חרדים', כי המפלגות החרדיות הן שותפות טבעיות של 'כולנו' הרבה יותר מאשר מפלגות אחרות, זאת עקב הרצון המשותף לדאוג לחלשים.

פולקמן מתייחס גם לראיון שעניק היום לערוץ הכנסת, בו אמר כי "בעייתי לסנדל שר אוצר עם התחייבויות של מיליארדים למשרדים שונים ולמפלגות, מבלי שיקבל עדכון מוקדם על כך". לדבריו, "לא דובר על החרדים, אלא באופן כללי. מתאים ששר אוצר נכנס יהיה מעודכן מראש על התחייבויות למפלגות או למשרדים, בפרט כשמדובר על מיליארדים -.יש דרישה שההתחייבויות לתקציב המדינה הבא יהיו מתואמות".

פולקמן הוסיף כי "לא מעניין אותנו רק התיקים, אלא שאם מחר בבוקר הולכים לסגור על תוספת של מיליארדים תמיכה למשרד הביטחון למשל - שיעדכנו את השר המיועד. תהיה בעיה אם שר האוצר יקבל הודעה שבתקציב המדינה הבא יש כבר התחייבות למשל של 15 מיליארד שקל", הוא מסכם, ומדגיש שוב כי דבריו לא עסקו בהתחייבויות למפלגות החרדיות דווקא, אלא באופן כללי.

לסיום אומר פולקמן, כי "כולנו רואה במפלגות החרדיות כשותפים בהרבה נושאים. למשל החרדים סובלים מאוד ממצוקת דיור, ואנחנו רוצים לעזור בנושא".
כולנו חרדים כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד