י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לאחר 3 שבועות: משגיח הכשרות עופר שרעבי ז"ל

ר' עופר נפצע בעת שבדק מכונה במפעל מצות, הותיר אחריו אלמנה ותשעה יתומים: "משפחה עדינה ואצילית"

הרב עופר שרעבי ז"ל
הרב עופר שרעבי ז"ל


שלושה שבועות לאחר שנפצע קשות, נפטר מפצעיו משגיח הכשרות ר' עופר שרעבי ז"ל.

המנוח, בן 44 תושב אלעד, עבד במפעל לייצור מצות בפתח תקווה. בב' ניסן בלילה הוא נכנס לתוך אחת המכונות לייצור בצק כדי לבדוק את כשרותה, המכונה הופעלה בטעות כשהוא בתוכה -והוא נחבל קשות בחזהו. כונני איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.

הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשמצבו מוגדר קשה, שם עשו הרופאים הכל להציל את חייו, אשר כללו טיפולים חדשניים, אולם מצבו הדרדר עוד ועוד, והערב (א') החזיר את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל, נולד בפתח תקווה להוריו משה ורחל יבלחט"א בי"ח אייר תש"ל. לאחר נישואיו עבר להתגורר בעיר אלעד, שם למד בכולל. הותיר אחריו אלמנה ותשעה יתומים, בהם שתי בנים ושבע בנות. הגדול בן 18 והקטנה בת 4-5 חודשים בלבד.

אחד ממכריו סיפר כי המנוח גידל את ילדיו במסירות נפש: "הוא היה לוקח את ילדיו עם האופנוע כל יום במשך שנים לבני ברק על מנת לגדלם לתורה ויראת שמים".

שכנו סיפר ל'בחדרי חרדים' על אדם שהתנהג בענווה: "מעולם לא הגביה את קולו על איש, היה אהוב למעלה ונחמד למטה. רודף צדקה וחסד. בדידי הוה עובדא" מספר השכן, "ובשבועיים האחרונים שמעו שאין לנו כסאות ואנו 14 נפשות שלחו לנו מיד 10 כסאות והציעו להשאיר אותם אצלנו עד שנסתדר. הכסאות עדיין אצלי. מדובר במשפחה עדינה מאוד. מתנהגת באצילות רבה. חביבים על כל השכנים וכמעט שלא מרגישים אותם".

עדכון: ההלוויה תצא היום מביתו ברח' בן עוזיאל 6 באלעד.
משגיח כשרות מפעל מצות תאונת עבודה מערבל בצק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד