י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טסים - יעדי החופשה שנמצאים במרחק 4 שעות טיסה בלבד

חופשה נעימה שתיקח אותם הרחק מהשגרה המקומית, לא חייבת להיות רחוקה פיזית • יש כמה וכמה יעדים אטרקטיביים שנמצאים במרחק 4 שעות טיסה בלבד

  • כ"ד ניסן התשע"ה
.
.





*** הכתבה בשיתוף ארקיע

בקצב החיים המסחרר לא תמיד יש לנו זמן לשלב בלו"ז טיסות ארוכות ובכל זאת, הכמיהה לחופש לא מרפה וסוף שבוע ארוך בחו"ל הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי למלא מצברים. כאן נכנסים לתמונה הלוקיישנים הקרובים לבית, אליהם ניתן להגיע עד 4 שעות טיסה כך שהנופש מתחיל מהר יחסית ולעיתים גדוש בחוויות לא פחות שוות מאלה שמחכות בצד השני של העולם.

אז לאן תמריאו במידה ואתם מחפשים טיסות קצרות יחסית? מקפריסין, דרך יוון ועד גיאורגיה ואיטליה. החופשה קרובה יותר מכפי שחשבתם.

החיים הטובים של רודוס

לא פלא שיוון היא בין היעדים האהובים על ישראלים, יש כאן את השיק הים תיכוני שמזכיר את אילת אבל עדיין מדובר ביציאה מגבולות המדינה - אווירה קצת אחרת, שפה שונה. רודוס ממוקמת כשעה וחצי בלבד בטיסה ישירה ומפרגנת למטיילים במגוון רחב של חוויות בסגנונות לפי בחירתם - חובבי בטן-גב ייהנו כאן מאוסף של חופים מטופחים, מי שאוהב עתיקות יתענג על הארמונות והמבנים מתקופת ימי הביניים, מוזיאונים שמחיים את העבר, האקסטרימיסטים יעצימו את ההרפתקאות עם פעילות ימית ענפה או במסלולי הליכה למטיבי לכת.

טביליסי - כל כך קרובה

בירת גיאורגיה היא תגלית של אווירה נעימה, מטעמים מפתים ושווקים תוססים. זו עיר שמהלכת קסם על המבקרים ותוך שעתיים וחצי טיסה כבר תוכלו לסייר בעיר העתיקה, להשקיף על נהר המטקוורי היפהפה, לעשות שופינג בשוק המקומי שטומן בחובו אוצרות רבים.
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד