י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הושלמו ההכנות ליריד ההשקעות למגזר החרדי

יריד ההשקעות למגזר החרדי ייערך ביום ג', כ"ה בניסן באולמי "היכלי מלכות" בבני ברק • אינפורמטיבי

הושלמו ההכנות ליריד ההשקעות למגזר החרדי


הושלמו ההכנות ליריד ההשקעות הגדול למגזר החרדי, שיתקיים ביום ג', כ"ה בניסן באולמי היכלי מלכות בבני ברק . עשרות מציגים הבטיחו כבר את השתתפותם ביריד המופק על ידי חברת MBEN מומחית להשקעות בנדל"ן שלה ניסיון רב בתחום ההשקעות מזה שנים ואשר זיהתה מתעניינים בהשקעות שלא יודעים בדיוק איך וכיצד לבחור השקעה נכונה ונבונה ממבחר ההצעות להשקעה שקיימות בשוק. מטרת היריד הינה לרכז את חברות ההשקעות המובילות במתחם אחד באמצעות דוכנים ממותגים לכל חברה ולעניין את הציבור הרחב במגוון פתרונות בתחום ובנוסף להעלות את המודעות בקרב אלה שעדיין לא התעניינו בהשקעות שמתאימות לציבור הן מבחינת אמינות והן בהשקעות שהינם ע"פ ההלכה ללא כל חשש.

בין הגופים והחברות שיופיעו ביריד ניתן למצוא את, השקעות לעניין, אבני החושן, פירסט אינדקס, סלע נכסים, פרקפקט נדל"ן, הזנק, קונים ברמה, כוכב נדל"ן, סמארט קפיטל, פריים אינווסט, ביוטיק, תיווך העיר, גור בארץ, סלע נכסים, קרן פילדלפיה, ods, adr , mben ועוד חברות וגופים שיציגו לציבור המשתתפים ביריד מגוון השקעות בתחומים שונים.

גורמים בתחום ההשקעות הביעו הערכה רבה על היוזמה הברוכה של ייזום יריד שירכז את הגורמים שעוסקים בתחום ושלהן מוניטין וניסיון מתאים, כמו כן ביריד יופיעו מרצים בכירים מומחים להשקעות שיציגו לציבור כיצד יש להיזהר מהשקעות מסוכנות ויתנו כלים לבחינה כלכלית של כל הצעה והצעה, כך שהכלים שיוענקו למשתתפי היריד ישמשו אותם לביצוע עסקאות מצליחות ומבטיחות, הנובעות מידיעה ברורה והבנת כוחות השוק.

מטעם הנהלת היריד נמסר כי הכניסה ליריד הן למבקרים והן למציגים תהיה לגברים בלבד.
יריד השקעות גברים הכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד