י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: מאות בהלוויית ר' עופר שרעבי ז"ל

תושבי אלעד חלקו כבוד אחרון למשגיח הכשרות שנפצע במפעל לאפיית מצות לפני שבועות אחדים ונפטר • וידאו

צפו: מאות בהלוויית ר' עופר שרעבי ז"ל


מאות מתושבי אלעד ליוו למנוחות הבוקר ואחר הצהריים (ב) את המנוח ר' עופר שרעבי ז"ל, תושב העיר, בדרכו האחרונה לבית החיים סגולה בפתח תקווה - שם נטמן.

הבוקר, לאחר שזמן ההלוויה נקבע מבלי לתאם זאת עם בית החולים והמשטרה - בשעה 11:00, כשהתקבצו תושבי העיר ומשפחת המנוח, התברר כי הגופה עדיין בבית החולים. בפעילות מהירה של רב משטרת מחוז מרכז הרב אשר מלמד, ובסיוע מנהל המוקד העירוני אפי שטרן הושג תוך זמן מה קישור קבורה וויתור נתיחה.

בשעה 16:00 התקבצו בשנית בסמוך לביתו בני המשפחה, השכנים ותושבי העיר, לחלוק כבוד אחרון למנוח.



המנוח ז"ל, נולד בפתח תקווה להוריו משה ורחל יבלחט"א בי"ח אייר תש"ל. לאחר נישואיו עבר להתגורר בעיר אלעד, שם למד בכולל. הותיר אחריו אלמנה ותשעה יתומים, בהם שתי בנים ושבע בנות. הגדול בן 18 והקטנה בת 4-5 חודשים בלבד.

אחד ממכריו סיפר כי המנוח גידל את ילדיו במסירות נפש: "הוא היה לוקח את ילדיו עם האופנוע כל יום במשך שנים לבני ברק על מנת לגדלם לתורה ויראת שמים".

שכנו סיפר ל'בחדרי חרדים' על אדם שהתנהג בענווה: "מעולם לא הגביה את קולו על איש, היה אהוב למעלה ונחמד למטה. רודף צדקה וחסד. בדידי הוה עובדא" מספר השכן, "ובשבועיים האחרונים שמעו שאין לנו כסאות ואנו 14 נפשות שלחו לנו מיד 10 כסאות והציעו להשאיר אותם אצלנו עד שנסתדר. הכסאות עדיין אצלי. מדובר במשפחה עדינה מאוד. מתנהגת באצילות רבה. חביבים על כל השכנים וכמעט שלא מרגישים אותם".

ר' עופר שרעבי ז"ל, בן 44, עבד לפני חג הפסח כמשגיח כשרות במפעל מצות בפתח תקווה. בב' ניסן בלילה הוא נכנס לתוך אחת המכונות לייצור בצק כדי לבדוק את כשרותה, המכונה הופעלה בטעות כשהוא בתוכה - והוא נחבל קשות בחזהו. הוא פונה לבית החולים בילינסון, שם לאחר שספג חבלת חזה חמורה שגרמה לפגיעה קשה באספקת הדם לאיברים חיוניים.

הצוותים הרפואיים מבית החולים נאבקו על חייו והוא הונשם והורדם במחלקת טיפול נמרץ במערך ניתוחי לב - חזה בבילינסון. כמו כן, בוצע בו הליך ראשוני בארץ בו יצרו מנתחי לב וכירורגים כלי דם מעקפים ששינו את מהלך כלי הדם בניסיון להציל את חייו. אולם, אמש (א) הוא נפטר מפצעיו.

חוקרי העבודה של משרד הכלכלה חוקרים את נסיבות פגיעתו שהובילה בסופו של דבר אל המוות המיותר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים









שרעבי הלוויה אלעד וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד