ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אטיאס: "הליכוד טרם השיב לדרישות החברתיות"

צפו בוידאו: "עומדים על התביעות שלנו מתקופת הבחירות - מע"מ אפס על מוצרי יסוד ולעזור לשכבות החלשות"

אטיאס. צלם:מרים אלסטר פלאש 90
אטיאס. צלם:מרים אלסטר פלאש 90


ראש צוות המסע ומתן של ש"ס, השר לשעבר אריאל אטיאס, העניק היום (ב) ראיון לבחדרי חרדים בכניסתו לחדר המו"מ בכנסת.

"אין דברים חדשים, זו הפגישה השלישית עם הליכוד", מקדים אטיאס. "אנחנו בעיקר עומדים על התביעות שלנו מתקופת הבחירות - מע"מ אפס על מוצרי יסוד ולעזור לשכבות החלשות, וכן בדיור הציבורי שהם החלשים ביותר בחברה. עדיין לא קיבלנו תשובות חיוביות מהליכוד ואנחנו מקווים שכשהם יחליטו שהם רוצים להתקדם אז אנחנו נתחיל לקבל תשובות".

טרם הפגישה עם צוות המו"מ של הליכוד נפגש אטיאס עם יועצו הבכיר של יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט שלום שלמה, והשניים שוחחו על הנושאים הקואליציוניים. כזכור חברי צוות המו"מ הקואליציוני של הבית היהודי בראשות ח"כ איילת שקד סיימו את הפגישה עם הליכוד, כאשר משתתפי הפגישה מטעם הבית היהודי טענו כי לא חלה התקדמות בין הצדדים. אולם בליכוד טענו שכן נרשמה התקדמות.



יצויין, כי אמש נפגש יו"ר ש"ס אריה דרעי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשך כשעה וחצי והשניים דנו בנושאים הקואליציוניים. גורמים בש"ס אמרו בסיום הפגישה כי דרעי המשיך לדרוש את מנהל התכנון שיהיה בידי שס.

מוקדם יותר היום אמר שר הפנים לשעבר אברהם פורז בראיון לרדיו 'קול ברמה' כי מנהל התכנון צריך להיות במשרד הפנים, ולא במשרד ראש הממשלה. לדבריו המנהל הוא עניין מוניציפאלי ומי שחושב שאפשר לעשות בו שינויים מידיים טועה.

פורז הוסיף כי דרשתו של משה כחלון לקבל משרד התכנון והרצון לעשות בו שינויים מהותיים ומהירים הוא מוטעה מראש, והבהיר כי משרד מנהל התכנון סובל מהעדר כוח אדם במכון וכי מעולם לא ניתנו למשרד זה האמצעים הראויים.
אטיאס מוניצפאלי חוק כלכלה קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד