י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אבידן משיב אש: "מקווה שהפעם זה לא יהיה אחיין של ישי"

סגן יו"ר ועדת הבחירות מטעם ש"ס מגיב בחריפות להקלטות המיוחסות לפעילי ש"ס: "נסיונות להכפיש ציבור שלם" • צפו

אבידן משיב אש: "מקווה שהפעם זה לא יהיה אחיין של ישי"
ששששש


סגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית מטעם ש"ס, יהודה אבידן, משיב אש בראיון ל'בחדרי חרדים' ומתייחס לפרסום ההקלטות לכאורה של פעילי ש"ס המתדרכים כיצד לפסול קולות של מפלגת יחד בראשות אלי ישי.

"כמו בפעם שעברה כשפרסמו על זריקת בקבוק תבערה על ידי פעילי ש"ס - התברר כי מדובר כדבר שקרי וזה טפח להם בפנים, גם כאן צריך לזכור שמדובר בהקלטות ואף אחד לא יודע מי עומד מאחוריהן. בטח לא אנשי ש"ס".



לדברי אבידן "יו"ר התנועה אריה דרעי הורה לי להגיש תלונה מיד למשטרה ולועדת הבחירות וזה מה שאני עושה. אנחנו נגיש תלונה ונמסור את כל מה שאנחנו יודעים. נבקש מהמשטרה לחקור את זה ואני מקווה שפעם זה לא יהיה אחיין של אלי ישי".

"ודאי שדרעי כועס מאוד על הנסיונות להכפיש ציבור שלם של ש"ס פעם אחר פעם בלי בושה, זה דבר שמאוד כואב. צריך לזכור שבסה"כ יש 311 קולות פסולים ליחד, אין כאן שום דבר, אף אחד לא נתן הוראות כאלו, ואנחנו נדאג שהמשטרה תבדוק ותגלה במי מדובר".

ברוך מרזל איש עוצמה יהודית ומועמת תנועת 'יחד' הגיב לדברים: "על ראש הגנב בוער הכובע. התגובה המבוהלת של אריה דרעי ששלח איש המוחזק בשקר להרחיק עדותו, לא תסתיר את העובדות: בהנהגת ש"ס בבחירות אלו נחצו כל הקווים האדומים. הותרו כאן לפי החשד סחיטה באיומים, ביזוי גדולי ישראל, מרמה וזיוף. לא כדי לגייס לש"ס מצביעים אלא כדי לקלקל לתנועת יחד. הם הצליחו למנוע את הכניסה של עוד ארבעה ח"כים לוחמים בעד תורת ישראל, בעד ארץ ישראל ובעד עם ישראל".
אבידן שס יחד מפלגה פעילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד