כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

צ'יינה מוטורס: הבאגר הראשון בדרכו לישראל

צ'יינה מוטורס: הבאגר הראשון בדרכו לישראל

צ'יינה מוטורס: הבאגר הראשון בדרכו לישראל


לאחר שחדרה בשנים האחרונות בהצלחה גדולה לשוק האוטובוסים בישראל עם מותג האוטובוסים הסיני YOTUNG, מרחיבה חברת צ'יינה מוטורס את פעילותה העסקית גם לשוק הצמ"ה עם כלים מתוצרת LONKING.

הבאגר הראשון מתוצרת LONKING, במשקל עצמי של 34 טון,יצא מסין בשבוע שעבר וצפוי להגיע לישראל לקראת סוף אפריל. הכלי נבנה על פי הסטנדרטים האיכותיים והמתקדמים ביותר, עומד בתקנים האירופאים ועוצב והותאם לאקלים ולצרכים הישראליים.

בנוסף, מצויד הבאגר במנוע מתוצרת PERKINS (חברת בת של CATERPILLAR) ועומד בתקינה העדכנית ביותר לזיהום אויר STAGE IV ומשאבה ראשית מתוצרת REXROTH גרמניה.

בהמשך תייבא צ'יינה מוטורס מעמיסים אופניים (שופלים) במשקל 18 טון המצוידים בכף קדמית בנפח 3.1 קו"ב וכן מעמיסים אופניים זעירים (SSL ) במשקלים של2.8 ו3.2 טון.

כלי הצמ"ה שמציעה החברה מיועדים לעבודות קבלניות, פרויקטים של בניה ופיתוח ופרויקטים הנדסיים מתקדמים, ויהיו זולים בכ-20%-40% מהכלים המתחרים המוצעים בשוק, עובדה אשר צפויה להוזיל את עלויות הבניה בצורה משמעותית.

עומר זוהר, מנכ"ל צ'יינה מוטורס: "ייבוא הבאגר הסיני הינו פריצת דרך של ממש. כפי שקרה גם בשוק האוטובוסים – כניסת כלי הצמ"ה של LONKING תביא לירידה משמעותית בעלויות הבניה והפיתוח בישראל, הוזלה אשר תשפיע ישירות על כל בית בישראל".

צ'יינה מוטורס הוקמהבשנת 2009 ומייבאת אוטובוסים, משאיות וצמ"ה מסין. החברה מחזיקה כיום בנתח שוק המוערך בכ-30% ממכירות האוטובוסים לשוק הפרטי, והגיעה לכ-500 אוטובוסים הפועלים על הכביש.





1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד