י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כמעט אסון במדבר: משפחה חרדית איבדה את הדרך

בני משפחה חרדית, יצאו לטייל בנחל אוג ללא הכנה • אנשי יחידת החילוץ מגילות הוזעקו

כמעט אסון במדבר: משפחה חרדית איבדה את הדרך
יחידת חילוץ מגילות


משפחה חרדית מירושלים שכללה שני בוגרים ושני ילדים, יצאו הבוקר (ג'), לטייל בצפון ים המלח, והלכו לאיבוד. סמוך לשעה 17:00 הם חולצו על ידי מתנדבי יחידת החילוץ מגילות.

המשפחה יצאה לדרך ללא הכנה ראויה בלבוש בלתי מתאים ונעליים לא מותאמות להליכה בשטח. הם לקחו איתם מים ומפות, אך לא ידעו כיצד לפענח אותן. במשך שעות הקיפו את אותו איזור שוב ושוב, ולא איתרו את נקודת היציאה. עם הזמן אזל המים.

לאחר ארבע שעות הם צלצלו ליחידת החילוץ מגילות של משטרת מחוז ש"י, ודיווחו על כך. מתנדבי היחידה יצאו מיד לשטח לאיתורם והוצאתם מחוץ לשטח.

לאחר שחברו למטיילים, פראמדיק בדק אותם, ושניים מהם נזקקו לעירוי נוזלים לאחר שהתייבשו. הם הוצאו רגלית לכביש, שם המתינו להם הג'יפים של יחידת החילוץ מגילות.

באיזור בו אותרו בנחל אוג העליון, נהרג בשבוע שעבר ישראלי כבן 40, לאחר שנפל מגובה 50 מטרים. הוא חולץ על ידי מתנדבי היחידה.

גבי בר שישת, סגן מפקד יחידת החילוץ מגילות, מבקש באמצעות 'בחדרי חרדים' להזכיר ליוצאים לטייל, להקפיד על לבישת בגדים מתאימים ונעלי שטח, 3 ליטר מים לאדם ואוכל, ולא לשכוח כובעי שמש. הכי חשוב, ללמוד היטב את המסלול, ובכל מקרה של חשד לטעות, לצלצל למוקד 100 של המשטרה שתזעיק את יחידות החילוץ.

צילום: יחידת החילוץ מגילות








חילוץ נחל אוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד