י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השטח של הליכוד רוצה ממשלת ימין-חרדים

סגני ראשי ערים, מטעם הליכוד לביבי: "רצון התנועה הוא ממשלת ימין-חרדים" • הרצוג: "אין שום מגעים עם הליכוד"

צילום: גיל יערי, פלאש90
צילום: גיל יערי, פלאש90


על רקע דיווחים אודות גישושים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר המחנה הציוני בוז'י הרצוג, פנו אנשי שטח של הליכוד המכהנים כסגני ערים מטעם הליכוד, במכתב פומבי לראש מפלגתם נגד היוזמה.

בעקבות גל הדיווחים על פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר האופוזיציה ח"כ בוזי הרצוג. וכן על הצעה שקיבל הרצוג על שישה שרים תמורת כניסתו לממשלה, התעוררה התנגדות פנימית בליכוד.

סגן ראש עיריית רחובות מתן דיל, מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וסגן ראש עיריית מעלה אדומים גיא יפרח, מאנשי השטח המרכזיים בליכוד, פנו במכתב ליו"ר המפלגה בנימין נתניהו ודרשו שלא להקים ממשלה עם המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני.

"אנו, סגני ראשי הערים, חברים ופעילים בליכוד", נכתב, "מודאגים מהשמועות המופצות בכלי התקשורת בדבר אפשרות להקמת ממשלה יחד עם מפלגת העבודה. העם הצביע ממשלה לאומית. דבר העם בבחירות ברור לכל.

"אנו מבקשים להוריד מסדר היום אפשרות של ממשלה עם מפלגות שמאל, אשר בהכרח תפגע בארץ ישראל ובהתיישבות.

"אדוני ראש הממשלה, איננו נכנסים לפרטי המו"מ הקואליציוני. קריאתנו היא קריאה ציבורית ברורה. הממשלה בראשותך חייבת לכלול את הבית היהודי, ממשלת ימין - דתיים – חרדיים. זהו רצון הציבור, זהו רצון התנועה".

כך גם, אמש (ג'), פנה ח"כ דודי אמסלם ליו"ר סיעת הליכוד, ח"כ זאב אלקין, בדרישה לכנס בדחיפות את הסיעה כדי לדון בהקמת ממשלה לאומית.

"הבטחנו לציבור בלי בוז'י וציפי, הציבור מצפה מאיתנו שנקיים הבטחות. חברי סיעה רבים מצטרפים לדעתי, לא ניתן יד לממשלה כזאת", אמר.

הצטרפו לקריאה חברי הכנסת: ז'קי לוי, אברהם נגוסה, דוד ביטן ומיקי זוהר: עלינו לעמוד בהבטחה לבוחרים - ממשלה בלי ציפי ובוז'י.

בראיון לתכנית הבוקר של רשת דחה הרצוג את הדיווח לפיו נתניהו הציע לו שישה תפקידי שר ואמר. "לא היה ולא נברא, הוא לא הציע ואין שום מגע". הרצוג הוסיף כי "בכל יום אני צריך להדוף שמועה אחרת".

גל הדיוחים החלו ביום שני במהדורה המרכזית בערוץ הראשון שם פורסם על פגישה חשאית בין נתניהו להרצוג אך מיד לאחר הפרסם פרסמו השניים הכחשה גורפת.

בעקבות הדיוחים על אפשרות של ממשלת אחדות הגדילה לעשות ח"כ איילת שקד כאשר צייצה בחשבון הטוויטר את הציוץ של נתניהו ערב הבחירות ששם כתב "‏הטלפון הראשון שלי אחרי הבחירות יהיה למרים פרץ. הטלפון השני יהיה לנפתלי בנט כדי להקים ממשלה של המחנה הלאומי. לא תהיה ממשלת אחדות עם השמאל!"
ליכוד נתניהו כנסת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד