י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מירי רגב: אפנה ליועץ המשפטי נגד רמתי

מעורבות פרלמנטרית: בנוסף לרגב, גם חה"כ לביא מיש עתיד הודיעה כי תפעל נגד המוסד של אהרן רמתי • "כואב לי"

יונתן סינדל, פלאש90
יונתן סינדל, פלאש90


חברת הכנסת מירי רגב הצטרפה הבוקר (ד') למחאה נגד מדרשת 'באר מרים' של אהרן רמתי בירושלים, ואמרה כי תפנה ליועץ המשפטי לממשלה כדי לפעול נגדו.

חה״כ רגב בעמוד הפייסבוק: ״אמא את היצר הרע - כך אמרה אחת הבנות הנמצאות במדרשת באר מרים לאמא שלה. האם שהתקשרה אלי וסיפרה בתיאורים כואבים את אשר עובר עליה נגעה לליבי, לא יכולתי שלא להזדהות עם הכאב.

"שיחת הטלפון הזו מצטרפת לפניות נוספות שקבלתי מהורים שבנותיהן נמצאות במדרשת באר מרים בירושלים. אין ספק שמדובר בנושא חשוב ונוגע ללב. עוד היום אפנה בנושא ליועץ המשפטי לממשלה ולמשטרה כדי לבדוק כיצד ניתן לסייע לאותן משפחות".

גם חברת הכנסת עליזה לביא הודיעה כי תעשה הכל בכדי לסגור את המוסד, לביא: "אני פועלת לסגירת מדרשת "באר מרים". כת מסוכנת בראשותו של אהרון רמתי - כינו אותה הרבנים עובדיה יוסף זצ"ל והרב שלום אליישיב זצ"ל: "אסור לבנות ישראל ללמוד אצלו או ללכת למקום או לכל סניף שלו או בהכוונתו", אמרו כבר לפני שלוש שנים, וקראו לסגירה מיידית של המוסד.

"העובדה שהתלמידות במדרשה לא התלוננו במשטרה בעצמן, איננה סיבה לעצימת עיניים מתמשכת.
אני שמחה שהמשטרה פתחה בחקירה לאחרונה אך במציאות הקיימת אין בכך די. פניתי לראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת ולמשרד הבריאות, בדרישה שיפעילו את כל הכלים העומדים ברשותם לסגור את המקום לאלתר".

לביא הוסיפה עוד ואמרה - "הערב תתקיים הפגנה מול הכנסת בשעה 18:30 בואו לעזור. אל לנו להישאר אדישים. אתמוך ואסייע ככל שאוכל".

כזכור, עשרות הפגינו אמש מול סמינר "באר מרים" בראשות אהרון רמתי בדרישה לסגור את המקום.
יונתן רמתי מורים הורים מדרשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד