ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

האם הגיל הכרונולוגי שלך זהה לביולוגי?

כיצד תוכל למנוע מבעוד מועד מחלות לב וכלי דם? לראשונה - בדיקה המאפשרת הכחדת כל גורמי הסיכון למחלות קשות • וגם: מה הם האותות לזיהוי הפער?

האם הגיל הכרונולוגי שלך זהה לביולוגי?


מרכז 2O - בחסות ביה"ח הדסה משיק לראשונה את בדיקת MFT- O2 (Test Multisystem functional O2)- בדיקה תפקודית רב מערכתית, מתקדמת ביותר ומדויקת, מקנה לראשונה פרופיל פיזיולוגי ומטבולי אישי המשקף את ההתאמה או הפער בין גילו הכרונולוגי של הנבדק, למצבו הביולוגי (פיזי) זיהוי גורמי סיכון למחלות וכשלים בריאותיים בסיכון גבוה ועד תופעות שמקורן בתהליכי ניוון, הזדקנות ואורח חיים מזיק - כל זאת תוך שעתיים בלבד.

כיום, בזכות הרפואה המותאמת אישית, המבוססת על הפרופיל הייחודי של כל מטופל, ככלי אבחוני ומניעתי ראשון במעלה, ניתן להתאים במדויק את תוכנית הטיפול וסגנון החיים, למניעה והפחתת גורמי הסיכון להתפתחות והידרדרות מחלות לב וכלי דם. מחלות המוגדרות כגורם התמותה העיקרי, בעולם המערבי.

על בסיס תפיסה זו פותחה לראשונה בארץ, במרכז הרפואי 2O בניהולו של דר' חורש דור חיים- מומחה בפיזיולוגיה קלינית ובשיתוף פרופ' וייס רופא מומחה בקרדיולוגיה,מנהל לשעבר של היחידה לטיפול נמרץ לב בהדסה, בדיקת MFT- O2 בדיקה רב מערכתית, מותאמת אישית, המאפשרת אבחון מדויק של תפקוד מערכות הגוף השונות ובכך מאפשרת את הכחדת כל אחד ממכלול גורמי הסיכון למחלות קשות, בטרם עת.

בדיקת MFT- O2 מבוססת על בחינת רמת התפקוד הפיזיולוגי של הנבדק כבדיקת תפקודי לב, סקירת מצב כלי הדם, בדיקת חילוף חומרים, בחינה ושקלול גורמי הסיכון המטבוליים לטרשת עורקים ועוד.

MFT- O2 משלבת לראשונה את בדיקת HTTM HeartTrendsTM) ( אמצעי אבחון חדשני ומתקדם שפותח לאחרונה ע"י חברת Lev El הישראלית (levhm.com) לזיהוי מהימן ומהיר של מחלות לב אסכמיות והסיכון להתקף לב.

נוסף על רמת הדיוק הגבוהה, מבוצע האבחון במנוחה, ללא כל מאמץ פיזי, ללא העלאת דופק או סיכון לנבדק.

האותות לאיתור הפער - לגזור ולשמור
אתם "בשיא החיים" מטפחים קרירה וחיי משפחה למופת, אך חשים שהגוף אינו מתפקד כבעבר? מה הם האותות לזיהוי פער בין הגיל הכרונולוגי - בשנות חיים, לביולוגי - כניכר ממצב מערכות הגוף:

1. במהלך היום או בשעות הערב המוקדמות - מתעייפים מהר יותר, תחושת כבידות ולאות הופכת לשכיחה?

2. חילוף החומרים כבר אינו כבעבר - אתם מקפידים על אותה התזונה במשך שנים, אך פתאום הקלוריות ממאנות "להישרף" וניכרת עליה הדרגתית ויציבה במשקל?

3. כאבי מפרקים ורגישות - בתחילה בברכיים, בעיקר בקרב העוסקים בספורט מאומץ ולאחר בחוליות עמוד השדרה ובצוואר, מעידים על שחיקה ואיבוד הדרגתי בתנועתיות והאלסטיות של הרקמות, לצד עליה הרגישות לטראומה ודלקתיות. אם לא יטופלו, יובילו לשינויים מבניים וכאבי מפרקים כרוניים.

5. ירידה הדרגתית בשיווי המשקל, מעוררת תחושת חסר ביטחון ופגיעה ביציבה.

6. הכולסטרול ה"רע" גובר על הטוב, לצד עליה מתונה בלחץ הדם - למרות התזונה המאוזנת לאורך שנים?

7. מזונות הופכים ליותר ויותר קשים לעיכול, מיצרים נפיחות ותחושת חוסר נוחות.

8. הזיכרון והריכוז כבר לא משהו...?!

המסקנה - הפער בין הגיל הביולוגי לכרונולוגי ניכר ותופס תאוצה!

סידרה של בדיקות פיזיולוגיות אשר פותחה בטכנולוגית MFT- O2 (Test Multisystem functional O2) הכוללות, בין היתר: בדיקת תפקוד שרירי, סיבולת לב ריאה, הרכבי גוף, מסה שרירית, פרופיל בדיקות דם, גמישות רקמות וכלי דם. בצירוף ניתוח גורמי הסיכון התורשתיים, נוכל לקבל תמונה מדויקת של מצב הגוף ביחס לנורמות המקובלות לקבוצת הגיל והערכה לגבי הפער בין הגיל הכרונולוגי לפיזיולוגי שנוצר.

הבשורה הטובה - כפי שניתן לאבחן את הסיבות להידרדרות, ניתן לסייע בהאטת התהליך עד לכדי הצערת הגוף - על ידי צמצום הפער בין הגיל הכרונולוגי, למצבו הביולוגי ואפילו להצעיר את גילו של הגוף לעומת הממוצע הכללי.

בדיקת MFT- O2 מומלצת לכל המעוניין לבחון לאשורו את מצבו הבריאותי - כאמצעי מניעתי ראשון במעלה. תסייע לכל אדם שסובל מגורמי סיכון כגון השמנה, סוכרת, יתר לחץ דם, יתר שומני דם או שידוע במשפחתו על היסטוריה רפואית רלוונטית למחלות לב וכלי דם

הבדיקה מבוצעת תוך שעתיים בלבד, ללא הכנה מוקדמת, בהחזר דרך הסדרי הביטוחים המשלימים.

מידע נוסף אודות הבדיקה ניתן למצוא באתר o-2.co.il או בטלפון 02-5810810
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד