י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רמת גבעת זאב: החלו עבודות הבנייה

'איחוד יסודות בנייה', החברה המבצעת בפרויקט היוקרה רמת גבעת זאב, מדווחת על תחילת העבודות במקום • אכלוס צפוי: בתוך 24 חודש

רמת גבעת זאב: החלו עבודות הבנייה





עבודות הבנייה בשכונת היוקרה 'רמת גבעת זאב' בצפונה של ירושלים, נכנסות להילוך גבוה. החברה שנבחרה לבצע את הפרויקט – 'איחוד יסודות בנייה' – החלה באחרונה לפעול בשטח והתוצאות ניכרות.

החברה המבצעת נבחרה לאור הוותק, הניסיון ובעיקר בשל רמת הביצוע הגבוהה שהוכיחה בפרויקטים רבים אותם ביצעה ברחבי הארץ.

הסכם הביצוע שחתמו יזמי 'רמת גבעת זאב' עם איחוד יסודות בנייה נחשב לאחד מהסכמי הביצוע הגדולים ביותר שנחתמו השנה בישראל והוא עומד על כ-216 מיליון שקל המשקפים שווי של כ-900 אלף שקלים ליחידת דיור.

כאמור, בימים אלה החלה החברה המבצעת בעבודות הבנייה. ב'ח.י.ש נופי ישראל', יזמית הפרויקט, מעריכים כי ראשוני המתיישבים בשכונה ייכנסו לדירותיהם בעוד 24 חודש, בכפוף לקבלת היתרי הבנייה כמובן.

הפרויקט שכולל 234 יחידות דיור גדולות ומפוארות, נמכר ברובו עוד בשלב עבודות הפיתוח. עם תחילת עבודות הבנייה במקום צפוי גל נוסף של רוכשים שינסו לנצל את המחירים הנוחים והאטרקטיביים בשלב זה.

ניתן יהיה להניח בסבירות גבוהה כי עם התקדמות הבנייה, ולאור רמת מחירי הדיור הנוכחית, יעלו מחיריהן של יחידות הדיור שעוד נותרו ככל שהבנייה תתקרב לסיומה.

בח.י.ש נופי ישראל הדגישו השבוע כי השכונה מעוררת עניין רב בקרב קהילות אורתודוקסיות בחו"ל ומשפרי דיור בישראל, וציינו את קצב הבנייה המהיר שמאפיין את החברה המבצעת.

רמת גבעת זאב מתעדת להיות שכונת יוקרה תורנית והיא נהנית מפיתוח סביבתי ברמה גבוהה במיוחד ומסטנדרט בנייה גבוה מאוד ביחס למקובל בישראל. הדירות בפרויקט היוקרתי מתאפיינות ברמת גימור אותה ניתן למצוא בשכונות יוקרה בחו"ל בהן מתגוררת אוכלוסייה חרדית אמידה.

השכונה תכלול בתים צמודי קרקע (רוב הקרקעות כבר נחטפו מזמן) ו-13 בניינים בבנייה רוויה. השכונה שוכנת על צלע הר מעל גבעת זאב החדשה ומשקיפה על נוף עוצר נשימה.
שכונה גבעת זאב בניה קרקע נופי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד