כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בנק הפועלים נבחר ל"בנק הטוב ביותר בישראל"

מנכ"ל הבנק: "הזכייה הרביעית ברציפות, היא עדות נוספת להכרה הבינלאומית במצוינות ובהישגים המרשימים של הבנק המוביל בישראל"

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90


בנק הפועלים נבחר ל"בנק הטוב ביותר בישראל" על ידי המגזין היוקרתי Global Finance. זו השנה הרביעית ברציפות שהמגזין מעניק את התואר הזה לבנק הפועלים. זכייתו של בנק הפועלים, נעשתה במסגרת בחירת המגזין בבנקים הטובים ביותר ב-29 מדינות מפותחות ברחבי העולם ולאחר בחינה מקיפה שכללה שורה של התייעצויות עם בכירים במערכות הבנקאות והפיננסים ואנליסטים.

הבחירה נעשתה על סמך שילוב של קריטריונים אובייקטיביים – כגון גידול בהיקף הנכסים, נתוני רווחיות, פיתוח פעילויות חדשות וחדשנות במוצרים – וניתוח שהתבסס על עמדותיהם אנליסטים ומומחים אחרים בתעשייה הפיננסית. בנוסף לניתוח של הבכירים והמומחים הוסיפו לשיקולים גם תוצאות של סקר שערך Global Finance בקרב קוראיו, במטרה לחזק את תהליך בחירת הבנקים הטובים ביותר.

עורכי המגזין ציינו, כי המאפיין המשותף לבנקים שנבחרו השנה, בתוכם בנק הפועלים, היה התמקדות במענה לצרכים הייחודיים של לקוחותיהם, והציגו תוצאות מרשימות תוך כדי הנחת תשתית להצלחה בעתיד.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים אמר: "זכייתו של בנק הפועלים, זו השנה הרביעית ברציפות בתואר "בנק השנה בישראל" מטעם המגזין הנחשב Global Finance היא עדות נוספת להכרה הבינלאומית במצוינות ובהישגים המרשימים של הבנק המוביל בישראל. הכרה זו הושגה בזכות העובדים והמנהלים המקצועיים והמסורים שלנו, ובזכות האסטרטגיה הרב-שנתית שאנו מיישמים, המתבססת על התמקדות בלקוחותינו ומחויבות לספק להם שירותי בנקאות מקצועיים, מתקדמים וחדשניים, תוך טיפוח קשר קרוב ואנושי עימם".
הפןעלים בנק מגזין בחירה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד