ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בן הרב שנרצח: שלום יוחאי שרקי הי"ד

בנו של הרב אורי שרקי, מרבני ישיבת 'מכון מאיר', הוא ההרוג בפיגוע הדריסה אמש בכביש 1 בירושלים

בן הרב שנרצח: שלום יוחאי שרקי הי"ד


שעות אחדות לאחר פיגוע הדריסה בו נפצע אנושות שלום יוחאי שרקי ז"ל, בכביש מספר 1 בירושלים, הוא נפטר מפצעיו.

שלום יוחאי הוא בנו של הרב אורי שרקי, מרבני ישיבת 'מכון מאיר', בוגר ישיבת בני צבי בבית אל ואחיו של כתב הדתות של חדשות 2 יאיר שרקי.

הלוויתו תצא היום כ"ז בניסן תשע"ה מבית הלוויות הספרדי בגבעת שאול בשעה 17:00. השבעה בבית משפחת שרקי רחוב גבעת שאול 11 בירושלים. שחרית בשעה 6:30, מנחה בשעה 18:50.

שלום יוחאי שרקי הי"ד, נולד בכ"ז אדר תשמ"ט. הוא בן שני מתוך שבעת ילדי המשפחה. נקרא על שם סבו (אבא של אמו). הרב אורי שרקי מרבני מכון מאיר (מבכירי המרצים ליהדות בישראל) ויו"ר ארגון ברית עולם של בני נח ועמותת אורים להעמקת ערכי היהדות.

אתמול (רביעי) מעט לפני השעה 23:00, רכב הנהוג ע"י ערבי ממזרח ירושלים הגיע בנסיעה מכיוון המטה הארצי לכיוון הגבעה הצרפתית בירושלים. הוא סטה ממסלולו, עלה על המדרכה ופגע בשני אזרחים שהיו בתחנת האוטובוס ופצע אותם באורח קשה.

הפצוע, שלום יוחאי שרקי הי"ד, נפטר הבוקר מפצעיו. הצעירה כבת ה-20 מאושפזת במצב קשה. אנא התפללו עבור שירה בת עדה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

מהמשפחה נמסר: "ברוך דיין האמת. נכדנו, בנינו ואחינו, אהוב ואוהב, שלום יוחאי שרקי הי״ד שנרצח בידי בן עוולה, השיב נשמתו בטהרה לבוראו בירושלים עיר הקודש. הלוויתו תיערך היום".


צילום: שלמה מור

נהג הרכב הפוגע, הינו תושב מזרח ירושלים כבן 37, נשוי ללא ילדים, מתגורר בענאתא החדשה, ללא מעצרים קודמים. החשוד יועבר לחקירת שב"כ לאחר השלמת בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם. מהשב"כ נמסר כי בשלב זה, כלל כיווני החקירה נבדקים, לרבות האפשרות כי מדובר בפיגוע מכוון.

מהמועצה המקומית בית אל נמסר לסוכנות תצפית: בית אל אבלה יחד עם משפחת שרקי על הירצחו של שלום שרקי בפיגוע דריסה בירושלים אמש. שלום היה מדריך בישיבה התיכונית "בני צבי", בחור עם חיוך תמידי ושמחת חיים, אשר הרעיף משמחתו וממזגו הטוב על חניכיו. אנו שולחים תנחומים לאביו הרב אורי שרקי ואחיו יאיר, ולכל המשפחה. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד.

מישיבת בני צבי בבית אל, נמסר לסוכנות תצפית: שלום שרקי היה בוגר מחזור ח' של הישיבה. לאחר סיום שירותו בהסדר חזר לשמש כמדריך בישיבה. שלום היה בחור מקסים, מלא בשמחת חיים, עם חיוך ענק ותמידי על פניו. שלום היה מלא באהבת אדם. כולו נתינה ושמחה. שלום תמיד העלה את מצב הרוח בסביבתו, לפעמים רק מעצם נוכחותו. שלום חינך את חניכיו בהצלחה גדולה למידות טובות, נתינה , אהבת ה' ויראת שמים, והכל באהבה ובמסירות ללא גבולות. בצד היותו בחור מלא בערכים ובמידות טובות, שלום ניחן גם בכוחות גדולים של עשייה וארגון.

דוגמא קטנה: בשבת השלג דאשתקד נשארו התלמידים בישיבה בלי חשמל וללא אספקת מזון. שלום ארגן את תלמידי הישיבה לאפייה מרוכזת של פיתות על גבי גז, ורומם את מצב הרוח של התלמידים. במקום שבת מדכאת ומלאת רוח נכאים, קיבלנו בזכותו של שלום, שבת שמחה, מרוממת, ובלתי נשכחת. כולנו תלמידים, מדריכים, ר"מים ואנשי הצוות כולו, טרם עיכלנו את חסרונו של הבחור הכל כך מיוחד הזה.
שרקי רצח הרוג פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד