כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כוחות הבטחון פשטו על כפרו של הדורס

מתחזק החשד, לפיו הפלסטיני שדרס למוות את שלום יוחאי שרקי הי"ד, עשה זאת על רקע לאומני

זירת הפיגוע
זירת הפיגוע


כוחות צבא ומשטרה נכנסו היום (ה'), לכפר ענאתא, מקום מגוריו של הנהג הפלסטיני שדרס אמש שני בני אדם בגבעה הצרפתית בירושלים. במקום התפתחו עימותים והכוחות משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות.

הנהג שדרס אמש למוות את שלום שרקי הי"ד, ופצע קשה צעירה נוספת בתחנת אוטובוס בגבעה הצרפתית, הובא היום בצהריים להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

במהלך הדיון אמרה המשטרה כי מתחזק החשד שלפיו הנהג, פלסטיני תושב בענאתא החדשה במזרח ירושלים בן 37, ביצע את הדריסה על רקע לאומני.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו אמר כי, "בהתבסס החשד הראשוני כי מדובר בפיגוע ובעיקר לאור העובדה כי האירוע התרחש בערב יום השואה, אני רואה את האירוע בחומרה רבה. הנחיתי את מפקד מחוז ירושלים שיחזק את ההערכות המיוחדת בתחום הביטחון השוטף, לרבות הערכות קבועה בקטע הכביש בו אירעו מספר פיגועי דריסה בשנה החולפת".

לפי החקירה, הנהג, חאלד קוטינה בן 37, הגיע מכיוון המטה הארצי לגבעה הצרפתית, סטה ממסלולו ופגע בעומדים בתחנה, לאחר מכן הרכב נסע אחורה פגע בעמוד תאורה, ונעצר.

שלום יוחאי שרקי נפצע אנושות ופונה לבית החולים עין ולאחר מכן מת מפצעיו. כך גם נפצעה קשה צעירה שעמדה גם היא בתחנה.

שרקי, מדריך טיולים, הינו בנו של הרב אורי שרקי, מרבני ישיבת "מכון מאיר" ורב קהילת בית יהודה בקריית משה. ואחיו של עיתונאי חדשות 2 יאיר שרקי.

העתירו בתפילה עבור הפצועה כבת ה-20 המאושפזת במצב קשה בבית החולים שירה בת עדה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.


צילום: שלמה מור
פלסטיני פיגוע נהג ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד