× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026
שינוי משמעותי

זה נגמר: אפל בדרך לשלב פרסומות

לפי דיווחים, המודעות יוצגו לפי חיפושים ויקודמו במכרז בין עסקים - המהלך צפוי להתחיל כבר בקיץ הקרוב

זה נגמר: אפל בדרך לשלב פרסומות
מכשיר אייפון צילום: pixabay

אפל נערכת לשינוי משמעותי באפליקציית הניווט Apple Maps, עם כוונה לשלב לראשונה פרסומות בממשק המשתמש. לפי דיווחים באתר גדגטי, הכרזה רשמית עשויה להגיע כבר בזמן הקרוב, כאשר ההשקה בפועל מתוכננת לקיץ.

המודל המסתמן יתבסס על חיפושים שמבצעים המשתמשים. עסקים יוכלו להתמודד במכרז כדי להופיע בראש תוצאות החיפוש, כך שבחיפוש אחר שירותים כמו מסעדות או חנויות יוצגו מודעות ממומנות במיקום בולט.

הפרסום צפוי להיות ממוקד לפי מיקום גיאוגרפי והעדפות החיפוש, בדומה למודלים קיימים בשוק. מדובר בשינוי גישה עבור אפל, שעד כה נמנעה משילוב פרסום מבוסס חיפוש באפליקציית המפות שלה.

המהלך נתפס גם כהזדמנות כלכלית עבור החברה, שעשויה להרחיב את מקורות ההכנסה שלה דרך פלטפורמה בעלת בסיס משתמשים רחב.

בכך מצטרפת אפל למגמה הנהוגה בתחום, כאשר שירותים כמו Google Maps ו Bing Maps כבר משלבים פרסומות כחלק אינטגרלי מתוצאות החיפוש.

פרסומות אפל (Apple)
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}