י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עצמאות במדינת החסות: נאצי, אובמה וקיצוניות

עו"ד יצחק שינפלד תוהה מתי נחגוג את 'יום החסות', ומתייחס לוידאו החולני של קיצוני בית שמש מקללים חייל

עצמאות במדינת החסות: נאצי, אובמה וקיצוניות


בה׳ באייר תש״ח הוקמה מדינת היהודים בארץ האבות, ארץ ישראל. לאחר 2000 שנות גלות, מדינה עצמאית ריבונית. מעניין מהו התאריך המדויק שבו הפסקנו להיות מדינה עצמאית והפכנו ״למדינת חסות״?

המדינה הינה מדינת ב'חסות' אמריקאית! ראש הממשלה הינו 'ראש' בחסות הנשיא האמריקאי! אפילו החוגים הסאטמרים הקיצוניים הם 'בחסות' קנאי ויליאמסבורג... אנחנו האזרחים בני-ערובה לכוחות חזקים מאיתנו. כך אנו מרגישים במדינתנו ה״כאילו״ ריבונית ובשכונותינו ה״כאילו״ עצמאיות.

רוה״מ שיכל היה להרכיב קואליציית ימין מהירה בת 67 חברים ולפחות 61 ח"כים, גורר רגליים בכוונת מכונן ועושה 'זובור' לנפתלי בנט. בכדי להגיע בדלית-ברירה לכאורה לקואליציית מרכז עם בוז'י הרצוג. ממשלה לא הומוגנית, בניגוד לרצון הבוחר שאמר את דברו, ממשלה שמרכיביה לא סובלים איש את רעהו, אך ממשלה שתמצא חן בעיני האמריקאים.

הנציב העליון היושב בוושינגטון הבירה הוא ״הממליך מלכים״ בירושלים וקובע, בנויה? או לא בנויה? נכון, אמריקה זו דמוקרטיה, הנשיא דמוקרט באופיו ואפשר לסנוט בו קלות. להרים את הראש זקוף - מתחת השולחן... אך כשהפריץ ״רועם״ המוזות שותקות בקרית הממשלה.

ישראל ״מדינת חסות חשובה״. אך מדינת חסות. העיתונאי תום פרידמן ועוד יהודונים מלקקי-פריצים כבימים עברו, טורחים להזכיר לנו זאת בטוריהם בעיתונים ובהגיגיהם לפני הפריץ. שי-עגנון קרא להם ״מה יפית יידן״. פעם הם רקדו, התעוותו וקיפצו על רגל אחת לפני הפריץ ומרעיו בכדי ל״הצחיקם״ ולהנעים זמנם. היום. ענובים בעניבות יוקרה, חליפות מעצבים, נעלי עור תנין ושעוני מותגים. הם ״מרצים״ ו״מחנפים״ את הפריץ ודעותיו על ידי אכילת קורצא על אחיהם. 'להציל את ישראל מעצמה' זו סיסמתם.

הם יישבו על סיר הבשר ויתגוררו בארה״ב השבעה והעייפה. אך ינהלו את חיינו במדינה שחיינו ודם ילדינו הפכו בה להפקר, למרמס ולמשיסה.

אנחנו, שאיבדנו את ה״כבוד הלאומי״. שמכרנו בזול את ״הישגינו הצבאיים״ במלחמות שנכפו עלינו והיו קונצנזוס לפחות בעולם המערבי בצדקתן. הפכנו מגיבור איש חיל שכולם רוצים להתקרב אליו, להידמות לו, ללמוד מעוז רוחו ומתעצמות יכולותיו הטכנולוגיות והצבאיות, ל״מוקצה מחמת מיאוס״. הרבה מאד בגלל ה״מה יפית יידן״ שמוציאים דיבתנו רעה. בארץ, ולא רק בעיתון ״הארץ״. באירופה האנטישמית ובארה״ב של ממשל ליברלי ״חלש״, שנכשל בכל תחום במדיניות החוץ שלו, אך מנסה נואשות להיבנות ולהשיג הישג אחד משמעותי ע״י ״הורדת ישראל על הברכיים״. מה שלא הצליחו קודמיו, אם כי בהחלט ניסו.

״הישג אחד״ חייב הנשיא אובמה. אחרת, בעוד שנה וחצי בדיוק הוא יורד מהבמה ו״נזכר״ כנשיא כושל, שנכשל. ההיסטוריה תדון אותו ברותחין.

השמאל הישראלי. שמזמן איבד את ה״חזון״ והאידיאה הציונית יעזור לו וידאג להנציח מורשתו המפסידנית. הציונים האמריקאים שרוצים להציל את ישראל מעצמה. ידאגו לו לכסות אידיאולוגית, אינטלקטואלית, ליברלית מתאימה. הם ירקדו לפני הפריץ!

בשבוע הטעון, שמתחיל ביום השואה והגבורה, ממשיך ליום הזכרון לחללי מערכות ישראל ומסתיים ביום העצמאות. ידליקו משואות, (ללא נציגות חרדית) יכתרו כתרים, יעטיפו וירעיפו שבחים למפריחי השממה, מייבשי הביצות. מפתחי נפלאות האלקטרוניקה וה״גניוס היהודי״ שמצטיין בתעשיית ההיי-טק. תמיד יהיה מי שיקלקל את המסיבה: ויאמר ״בזכות״ מי אנו פה. בגולה קראו לזה: ״אסור להרגיז את הדוב״.

ליבי ליבי לחוגגי ה״עצמאות״ במדינת החסות.

תופעה חולנית
בסמטאותיה של שכונת מאה שערים בי-ם ובקסבה של בית שמש צומחת ״אוכלוסיית-חסות״ אחרת. גם היא ב״חסות אמריקאית ויאלמסבורגית״. תופעה שפלה חולה.

צועד לו עלם חמוד מזוקן במדי צה״ל בעיצומו של יום-השואה בשכונה בית שמשית חרדית. הצעיר החרדי מותקף בקריאות נאצה על ידי בני נוער צעירים, סאטמרים על פי לבושם ואף צעקות ״נאצי״ נקראות לעברו. אני כואב עבור הצעירים המוסתים בבתי מדרשותיהם, בתי תלמודם, על ידי מוריהם ורבניהם. אין להם אלא מה שמורים להם מורי דרכם ומחנכיהם, באם ניתן לקרוא לזה חינוך.

הבעיה אינה בצעירים המוסתים. הבעיה הינה ש״החינוך״ הנלוז, הינו פועל יוצא מהצורך בריצוי, שירות ותמורה עבור הדולרים הירוקים המוזרמים לשם כך, מחוגי הקיצון הסהרוריים גם שם, בממלכת סאטמר. הצורך והרצון ב״חסות-כספית״ של מטורפי-קיצוני-סאטמר. מכתיב התנהגות חולנית פה בארץ ישראל.



הנאציזם והנאצים ״כילו״ פיזית את יהדות הונגריה והעיירה סאטמר. פה בישראל קהילותיהם פורחות ומשגשגות ב״ה. קריאות ״נאצי״ בישראל, נותנות ״הכשר״ לנאציזם? האמנם???

עוד לא נגענו בנורא שבנוראות. ״זילות״ השואה ופיחות המושג ״נאצי-נאציזם״, שביסודו הינו תנועה אידיאולוגית פוליטית. בעולם כולו, מערבי כמזרחי, השתרש המושג ״נאצי״ כשם תואר לחיית אדם לא אנושית שמבזה את החיים ומקדשת את המוות למען הפיהרר והמפלגה. אידיאולוגיה ארית חולנית שהופכת בן-אנוש למוטציה גנרית שטנית.

גם באם החייל טועה! ואפילו באם הינו ״אפיקורס״ לדעתם המסולפת. נאצי? אדם שמוכן להקריב את חייו למען בן אנוש! לא רק בשבילך וחבר מרעיך המטורפים! הפוך מכל אידיאולוגיה נאצית, מי שמכיר ויודע? מי שקרא ושנה??

שרידי חיות האדם הנאציות המתהלכות עדיין בקרבנו ומוקירי זכרם בעולם המרימים ראש בימינו, עולזים ושמחים בכינוי ״נאצי״ לשוטר או חייל יהודי באשר הוא שם. עצמותיהם שר״י מרקדות בשאול בו הינם אמורות להכלות.

אין גבול למה שדולרים ירוקים יכולים לקנות??? גם זילות ופיחות המושג ״נאציזם״?? לעם הקודש בארץ הקודש? הנורא מכל? זה חינוך, זה מחנכים? זה מורי הוראה? זה רבנים היושבים על מדין? ״ישראל כשיורדים יורדים עד תהום״. בקסבה של בית שמש ירדו לדיוטות יותר תחתונות.
שינפלד עצמאות טור ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד