כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הערב: תפילת רבים בכותל המערבי

מעצר רוצחו של שלום שרקי הי"ד, הוארך • מאות בתפילת רבים בכותל המערבי לרפואת שירה בת אדל עדה, שנפצעה קשה בפיגוע

הערב: תפילת רבים בכותל המערבי


הוארך בשישה ימים מעצרו של חאלד קורטינה, המחבל החשוד כי ביצע את פיגוע הדריסה בתחנת האוטובוס בגבעה הצרפתית בירושלים בערב יום הזיכרון לשואה.

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרו, וצו איסור הפרסום בפרטי החקירה נמשך. בפיגוע נפצע אנושות שלום שרקי הי"ד שנפטר לאחר מספר שעות מפצעיו.

הערב בשעה 20:00 תיערך תפילה ברחבת הכותל המערבי בירושלים לרפואתה של שירה קלין, שנפצעה אף היא קשות בפיגוע ומאושפזת במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם. שירה בת אדל עדה לרפואה שלמה.


צילום: שלמה מור

נאסר מסיס, פרקליטו של קורטינה, אמר לכלי התקשורת לאחר הדיון הראשון בבית המשפט כי מרשו "מכחיש כל מעורבות בלתי חוקית מלבד הטענה שמדובר בתאונת דרכים רגילה סבירה בנסיבות היום. גשם עז ירד והמשיב סבור שבסופו של דבר בית המשפט ישחרר אותו".

מפכ"ל המשטרה המפכ"ל רב ניצב יוחנן דנינו, שהופיע באירוע שבת תרבות בבאר שבע אמר: "אפשר לומר בוודאות שאירוע הדריסה אכן היה פיגוע, בשנים האחרונות אנו ראינו אירועים כאלה שבהם אדם לוקח את הרכב שלו והופך אותו לכלי רצח. מדובר בארוע נורא. כל ארוע מהסוג הזה שבו יש לנו הרוגים ופצועים זה אירוע נורא", אמר המפכ"ל.

בפיגוע שהתרחש ביום רביעי בלילה, המחבל חאלד קוטינה בן 37 מכפר ענאתא, הגיע עם רכבו מכיוון המטה הארצי לגבעה הצרפתית, סטה ממסלולו ופגע בעומדים בתחנה, לאחר מכן הרכב נסע אחורה פגע בעמוד תאורה, ונעצר.

שניים שעמדו בתחנה, שלום יוחאי שרקי הי"ד (26) שנפצע אנושות ונפטר מפצעיו לאחר מספר שעות. שירה בת אדל עדה קליין (23) נפצעה באורח קשה, והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם כשהיא מונשמת ומורדמת.
123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד