כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

8 שנות לימוד: במשטרה סיימו את 'סנהדרין'

במשטרת ישראל ערכו 'סיום' לאחר 8 שנות לימוד של מסכת סנהדרין • הרב משה גפני: "כוחה של האמונה מתגלה"

8 שנות לימוד: במשטרה סיימו את 'סנהדרין'


בתום שמונה שנות לימוד, לימוד סיימו שוטרי משטרת ישראל המשרתים במטה הארצי בירושלים את לימודה של מסכת נוספת והפעם מסכת סנהדרין. השוטרים התמידו מידי שבוע ללמוד עם מגיד השיעור הרב מתיתיהו פינקוס את דפי הגמרא - למרות עיסוקיהם הרבים במטה המשטרה.

שוטרים רבים צבאו על דלתות בית הכנסת והצביעו על רצונם העז בלימוד, ומיד עם סיומה של המסכת החלו השוטרים בלימוד של מסכת שבת.

את סיומה של מסכת סנהדרין ליווה מ"מ רב משטרת ישראל סנ"צ הרב משה גפני ששיבח את השוטרים האוחזים ביד אחד את עוצמת משטרת ישראל, וביד השנייה את הגמרא.

הרב גפני אמר עוד כי: "כוחה של האמונה מתגלה במקומות שונים ובתחנות חייו של האדם. לכאורה כל הסיכויים מלמדים כי מי שנמצא בעשייה ביטחונית אינטנסיבית בכל יום ויום אין בידו פנאי לעסוק בתורה, ובוודאי לא בלימוד ממש. ופה במטה הארצי של המשטרה, בין אירוע לאירוע מתגלה כוחה של הנפש וגדלותה.

"השוטרים שלומדים בשיעור הם אותם השוטרים שעם ישראל רואה ופוגש לאחר מכן ברחובה של עיר, בזירות פיגועים ובכבישים". הרב גפני הוסיף וציין את קולה של התורה הנשמע בכל רחבי הארץ בלמעלה מ-100 בתי כנסת פעילים בכל יום בתחנות המשטרה ובבסיסי משמר הגבול.









גפני משטרה מסכת סיום סנהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד