ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

פרץ חור בקיר ושדד כספת עם מיליון שקלים

פורץ נועז פער חור בקיר מבנה מזכירות קיבוץ ניר עם וגנב כספת ובתוכה מיליון שקלים • הוא נלכד בתל שבע

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל


זו הייתה פריצה שהסתיימה בגניבת כספת השייכת למזכירות קיבוץ ניר-עם ובתוכה למעלה ממיליון ש"ח במזומן ובצ'קים. אך הפורץ נלכד.

הפורץ לא בחל באמצעים ופער חור גדול בקיר המבנה. בעזרת תושייתו של שוטר סיור ממשטרת שדרות ומקצועיותם של צוות שוטרים ממשטרת עיירות, החשוד במעשה נעצר. בסוף השבוע האחרון הוגש כנגדו כתב אישום.

לפני כחודשיים בג' אדר, דווח למשטרת שדרות ממרחב לכיש על התפרצות לבניין מזכירות הקיבוץ ניר-עם וגניבת כספת מתוכו. סייר ביטחון שהגיע למקום בלילה, דיווח למשטרה כי זיהה חור גדול באחד הקירות של מבנה המזכירות של הישוב. למקום הוזעקו שוטרי סיור מתחנת שדרות ובראשם רס"מ אפי דהרי.

"כשהגעתי למקום זיהיתי חור גדול בקיר המזכירות", סיפר רס"מ דהרי, "ומבירור ראשוני שערכתי בשטח הבנתי מיד כי נגנבה מתוך המבנה כספת שהכילה לא מעט כסף במזומן ובצ'קים. מיד סגרתי את הזירה וביצעתי סריקות. במהלכן, הבחנתי בכתם דם שהיה בצמוד לפתח שנפער בקיר. כשהגיעו אנשי המז"פ של משטרת מרחב לכיש למקום, הצבעתי לעבר כתם הדם, והם החלו מיד במלאכת איסוף הראיות מהזירה", מספר רס"מ דהרי.

ביום ראשון שלמחרת דווח למשטרה ע"י אזרח עובר אורח, כי זיהה כספת זרוקה בתוך שלולית באזור ברור-חיל, ומסביבה פזורים צ'קים. כבר בתחילת החקירה שהתנהלה במשטרת שדרות הגיעו החוקרים לזהותו של החשוד במעשה. תושב תל שבע בשנות הארבעים לחייו.

לפני שבוע במהלך פעילות שגרתית באזור תל שבע, עצרו שוטרי עיירות ממשטרת מרחב הנגב את החשוד בתום מרדף רגלי.

החשוד נלקח לחקירה בתחנת משטרת שדרות. במהלך החקירה שהוביל רס"ב עודד דבורה, שמר החשוד על זכות השתיקה והכחיש את המיוחס לו. ביום רביעי האחרון מעצרו הוארך, ולמחרת בחמישי הוגש כנגדו כתב אישום לבימ"ש השלום באשקלון בגין פריצה, גניבה והיזק לרכוש במזיד באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

מפקד משטרת שדרות סנ"צ אפי שיימן אמר לאחר מעצרו: "בשנים האחרונים אנו שמים דגש רב וממקדים פעילות כנגד עברייני רכוש אשר מסבים לא אחת נזק רב לאזרחים. הפעם חשיפת זהותו של החשוד התאפשרה בזכות תושייתו של שוטר הסיור שהגיע למקום ומעצרו התאפשר בזכות פעילות מקצועית של משטרת עיירות. נמשיך לפעול בנחישות כנגד עברייני הרכוש, הכל בכדי לשמור על ביטחונם, שלומם ורכושם של האזרחים המתגוררים באזור".
שוד משטרה פריצה כספת דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד