כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שקד: "מנסים להפוך אותנו לאסקופה הנדרסת"

יו"ר סיעת 'הבית היהודי' משגרת מסר לחברי מרכז המפלגה - נתניהו הבטיח שנהיה שותפים, ובפועל ממדר אותנו

ייםגש היום עם ראש הממשלה כדי להגיע להסכמה, בנט
ייםגש היום עם ראש הממשלה כדי להגיע להסכמה, בנט


בצל המשבר במו"מ הקואליציוני בין 'הליכוד' ל'בית היהודי' שיגרה אמש (ב') יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ איילת שקד מסרון לחברי מרכז המפלגה, שם היא כותב:ת "בניגוד להתחייבות ראש הממשלה לציבור לפיה אנו נהיה השותף הבכיר, בפועל מנסים להפוך אותנו לאסקופה נדרסת".

במכתבה כותבת שקד: "חברים, קצת עדכונים מהיממה האחרונה: מתחילת המו"מ דרשנו שהבית היהודי, כמו שותף בכיר אמיתי, יחזיק בהשפעה בנושאים המדיניים , החברתיים והערכיים. לפיכך ביקשנו את תיקי החוץ, החינוך והדתות.

"מאז כל יום אנחנו שומעים שדרישה אחרת שלנו הולכת למפלגות שקטנות מאתנו. לש"ס, לליברמן.
יתרה מכך, עד לרגע זה לא קיבלנו תשובה האם ההקפאה בירושלים תימשך, האם דרישתנו לפסקת ההתגברות תתקבל, האם חוק צוהר יישאר על כנו, או יבוטל כדרישת החרדים".

שקד: "בניגוד להתחייבות ראש הממשלה לציבור לפיה אנו נהיה השותף הבכיר, בפועל מנסים להפוך אותנו לאסקופה נדרסת. אם רוצים להקפיא בנייה בארץ, להמשיך במשטר העודף-משפטיזציה, להסיג לאחור את מה שעשינו בדתות (חוק צוהר, כשרות, מינוי רבנים ציונים), ורוצים למזער את השפעתנו בממשלה, אין לנו מה לחפש שם, ונלך בראש מורם לאופוזיציה."

לצד מכתבה של שקד, הבוקר צפויים להיפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, במטרה להגיע להבנות בנושאים שבמחלוקת.
שקד הבית היהודי בנט תניהו ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד