י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

היזמים החרדים מציגים: הסטארט-אפ הגדול הבא

עשרות אנשי תעשיית ההי-טק ומנהלי קרנות הון סיכון הגיעו להתרשם מהיזמים החרדים ב"מרכז האקדמי לב" • "מעולם לא פגשתי קבוצת אנשים שכל כך צמאים לידע"

היזמים החרדים מציגים: הסטארט-אפ הגדול הבא


12 יזמי הי-טק חרדים הציגו השבוע את המיזמים שהם מקדמים בפני מנהלי קרנות גידור ואנשי תעשיית ההי-טק במטרה לגייס משקיעים.

תצוגת המיזמים נערכה כחלק מ - Demo Day של חממת הסטארט-אפים "יזם בלב" של המרכז האקדמי לב המיועדת ליזמים חרדים הנמצאים בתחילת דרכם. במסגרת מסלול ההכשרה שעברו בחממה היזמים אשר רובם אברכים, רכשו כלים ומיומנויות הדרושים להם לפיתוח המיזמים תוך שהם זוכים לליווי צמוד של יזמים ואנשי עסקים ידועים בעולם ההי-טק.

באירוע, הם עברו את טבילת האש הראשונה שלהם בהתמודדות מול אחד האתגרים הגדולים ביותר בחייה של כל חברת הזנק - גיוס משקיעים שיאפשר מעבר לשלבי פיתוח וצמיחה. באירוע השתתפו מנהלי קרנות הון סיכון, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, מנהל החממה ומנהל קרן הון סיכון "jumpspeed ventures" בן וינר, אנשי תעשיית ההי-טק ואנשי אקדמיה.

המיזמים הטכנולוגיים שהוצגו היו מגוונים ומתחומים שונים, וכללו בין השאר פיתוח חדשני ליצירת חשמל באמצעות אנרגיה סולארית שיכול להעניק פתרון שישנה את פני השוק, אפליקציות ייחודית בתחום הבנקאות האישית לניהול כלכלי, פתרון מתחום מאגרי המידע ועוד.

"אני חייב לציין שלראות יזמים צעירים מעורר לי נוסטלגיה איך אכלנו לא מעט חצץ בהתחלה אבל לאט לאט למדנו איך לעשות את זה יותר נכון" אמר באירוע ניר ברקת סטארט-אפיסט לשעבר בעצמו. "17% מהסטארט-אפים במדינה הם בירושלים, ואני מקווה שנעשה את הכל כדי להתנפל על כל פרויקט ומיזם שרוצים להגיע לעיר. אני שמח מאד שאנשים ממגזרים שונים בוחרים בפלטפורמה דוגמת יזם בלב, זה עושה לי טוב על הלב".

בסיום דבריו הדגיש: "אל תתייאשו! אם זה לא ילך בהתחלה תמשיכו הלאה, וככל שתהיו יותר עקשנים ובעלי התמדה כך הסיכויים יגדלו".

סטיוארט הרשקוביץ, סגן נשיא המרכז האקדמי לב: "מה שנעשה פה בהחלט נדיר מאוד. התחלנו את חממת היזמים לפני מספר חודשים וזהו סיום המחזור הראשון, והציפיות שלנו מהסטארט-אפים האלה הם בהחלט גבוהות, ואנו מאמינים שנשמע עוד רבות מהיזמים המוכשרים שהציגו כאן היום, שהם לא פחות מחלוצים של ממש בתחום היי-טק".

בן וינר, מנהל החממה ומנהל קרן הון סיכון "jumpspeed ventures": "יש פה אנשים שרוצים להיות חתומים על האקזיט הגדול הבא. העמדנו בפני משתתפי החממה אתגרים רבים ולא פשוטים, ולשמחתנו הם צלחו את מרביתם בהצלחה. מעולם לא פגשתי קבוצת אנשים שכל כך צמאים לידע, ואני גאה כשותף שלהם ומודה על האפשרות להיות חלק מהחוויה המעצימה הזו".

נשיא מרכז אקדמי לב פרופ' חיים סוקניק: "הפרויקט הזה הוא פרויקט שכולו תכל'ס. אנו מבינים שיש אוכלוסיות שיכולות להתמקד במטרה תכליתית לטווח הקצר ולהגיע לתוצאות מדהימות. כבר מהשלב הראשון התרשמנו מהרעיונות הייחודים של היזמים החרדיים, וללא ספק מדובר בתכנית פורצת דרך בעלת חשיבות למגזר החרדי בפרט ולתעשיית היי-טק בכלל".









1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד