כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אור ירוק תחלק שוברים לנסיעות במוניות ל'גט טקסי' בערב יום העצמאות

מנכ"ל אור ירוק: "נהג שנוסע תחת השפעת אלכוהול מסכן את עצמו ואת כולנו. אנחנו רואים חשיבות גדולה בהגברת המודעות לסכנות שנהיגה בשכרות ולכן, גם על המשטרה מוטלת האחריות להגביר את האכיפה כנגד מי ששותה ובוחר לנהוג"

אור ירוק תחלק שוברים לנסיעות במוניות ל'גט טקסי' בערב יום העצמאות


עמותת "אור ירוק" וGetTaxi - דואגים שתגיעו הביתה בשלום ממסיבות יום העצמאות. במסגרת היוזמה, סטודנטים המתנדבים בעמותת "אור ירוק" יחלקו במרכזי בילוי בגוש דן מאות שוברים בשווי של 67 ₪ כל אחד, למימוש בנסיעה במוניות של חברת GetTaxi.

מדובר ביוזמה חברתית חגיגית במיוחד לרגל יום העצמאות, במסגרתה המבלים בערב יום העצמאות יוכלו ליהנות מנסיעה במוניות בסכום של 67 ₪ על מנת לחזור הביתה בשלום בתום הבילויים.

מתנדבי עמותת אור ירוק יחלקו את השוברים לנסיעות במקומות בילוי כמו פאבים, מועדונים ואירועים עירוניים בערים: תל אביב, הרצליה, חולון, עוד.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "נהג שנוסע תחת השפעת אלכוהול מסכן את עצמו ואת כולנו בכביש. אני מברך את גט טקסי שנרתמו למהלך אשר מעודד אנשים לצאת ולבלות ולא לנהוג תחת השפעת אלכוהול. אנחנו רואים חשיבות גדולה בהגברת המודעות לסכנות שנהיגה בשכרות ולכן, גם על המשטרה מוטלת האחריות להגביר את האכיפה כנגד מי ששותה ובוחר לנהוג. ביום העצמאות הזה כולם מגיעים הביתה בשלום".

השוברים תקפים לכל לקוחות GetTaxi – ותיקים וחדשים כאחד!

הפעילות תתקיים בערב יום העצמאות, רביעי, 22 באפריל החל משעה 22:00.

על פי דוח נתוני עמותת אור ירוק,בכל שנה נהרגים בממוצע 18 בני אדם בתאונות דרכים שבהן אחד הנהגים נהג תחת השפעת אלכוהול, ונפגעים בממוצע 653 בני אדם, ב-336 תאונות דרכים (נתוני למ"ס שנים 1999-2013).
אור ירוק תנועה רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד