מספר שיגורים חצו לפני זמן קצר משטח לבנון לעבר שטח ישראל, לאחר שהתרעות הופעלו בכמה מרחבים בצפון הארץ. בצה"ל עדכנו כי חיל האוויר יירט שיגור אחד, בעוד השיגורים הנוספים נפלו בשטחים פתוחים.
לפי הודעת דובר צה"ל, באירוע לא היו נפגעים. בצה"ל הדגישו כי מדובר בהפרה נוספת של הבנות הפסקת האש מצד ארגון הטרור חיזבאללה.
הירי מצטרף לשורת אירועים חריגים בגבול הצפון בימים האחרונים, על רקע המתיחות הגוברת מול חיזבאללה והפעילות הישראלית נגד בכירי הארגון בלבנון. בצה"ל ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות, ובשלב זה לא נמסר על שינוי בהנחיות פיקוד העורף.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות