צה"ל חיסל היום (ראשון) מחבלי נוח'בה חמושים של חמאס, לצד מחבלים נוספים, לאחר שזוהו כשהם מהווים איום מיידי על כוחות צה"ל הפועלים ברצועת עזה.
לפי דובר צה"ל, כוחות פיקוד הדרום זיהו מוקדם יותר היום מחבלי נוח'בה חמושים מארגון הטרור חמאס, שפעלו לקידום מתווי טרור בטווח הזמן המיידי נגד כוחות צה"ל בדרום הרצועה. בעקבות הזיהוי, חיל האוויר, בהכוונת הכוחות בשטח, תקף וחיסל את המחבלים.
באירוע נוסף שאירע אמש, כוחות צוות הקרב של חטיבת "המחץ" (14), הפועלים בצפון רצועת עזה, זיהו שני מחבלים שביצעו פעולות חשודות בקרקע במרחב הקו הצהוב, והתקרבו לעבר הכוחות באופן שהיווה איום מיידי. גם במקרה זה, חיל האוויר הוזנק בהכוונת הכוחות וחיסל את המחבלים.
בצה"ל מדגישים כי טרם התקיפות ננקטו צעדים לצמצום הפגיעה באזרחים, ובהם שימוש בחימוש מדויק ותצפיות מהאוויר.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם, וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי על הכוחות.


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות