× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026

צה"ל לתושבי דרום לבנון: התפנו מיד מהכפרים

דובר צה"ל בערבית פרסם הערב אזהרה דחופה לתושבי לבנון הנמצאים ביישובים דיר אלזהראני, ג'רג'וע וסג'ד שבאזור ג'זין, וקרא להם לפנות את בתיהם באופן מיידי ולהתרחק מהאזור.

בהודעה נכתב כי בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש על ידי חיזבאללה, צה"ל נדרש לפעול נגד הארגון בעוצמה. בצה"ל הדגישו כי אין כוונה לפגוע באזרחים, אך הזהירו כי שהייה בקרבת אנשי חיזבאללה, מתקניו ואמצעי הלחימה שלו, מסכנת את חיי התושבים.

על פי ההנחיה שפורסמה, התושבים נדרשים לעזוב את הכפרים והיישובים מיד, ולהתרחק למרחק של לפחות 1,000 מטרים לעבר שטח פתוח. ההודעה הופצה בערבית, תוך הדגשה כי כל מי שנמצא בקרבת פעילות חיזבאללה עלול להימצא בסכנה.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}