× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026
הסרגל המיתולוגי

המשתמשים בשמיים: הפיצ'ר שנעלם חזר לאייפון

אפל החזירה כבר ב-iOS 18.2 את האפשרות לשלוט בעוצמת השמע ישירות ממסך הנעילה, אך משתמשים רבים עדיין אינם מכירים אותה

המשתמשים בשמיים: הפיצ'ר שנעלם חזר לאייפון
אילוסטרציה צילום: unsplash

משתמשי אייפון רבים עדיין אינם יודעים שאפשר להחזיר למסך הנעילה את סרגל עוצמת הקול שנעלם עם השקת iOS 16. 

האפשרות, שחזרה כבר בגרסת iOS 18.2, מאפשרת לשלוט בעוצמת השמע ישירות מהמסך הנעול בזמן האזנה למוזיקה, פודקאסטים או תוכן אחר, בלי לפתוח את המכשיר ובלי להסתמך רק על כפתורי הצד. 

הסרגל הוויזואלי מעניק שליטה מדויקת יותר בעוצמת הקול, לעומת הכפתורים הפיזיים שמשנים את השמע בקפיצות קבועות. 

עבור משתמשים שמאזינים לתוכן בזמן נסיעה, אימון או עבודה, מדובר באפשרות נוחה במיוחד שמקלה על התאמת העוצמה לרמה הרצויה. 

כדי להפעיל את האפשרות, יש להיכנס ל״הגדרות״, לבחור ב״נגישות״, לעבור אל ״שמע וחזותי״ תחת קטגוריית השמיעה, ולהפעיל את האפשרות ״הצג תמיד בקרת עוצמת קול״. לאחר מכן, בכל פעם שתתנגן מדיה במכשיר, סרגל השליטה בעוצמת הקול יופיע במסך הנעילה. 


אייפון iphone פיצ'ר חדש טכנולגיה
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}