סופו של עידן
בית המשפט בסוריה שלל את זכויותיהם של האחים אסד והלאים את רכושם
השלטון החדש בסוריה החריף את צעדיו נגד בכירי המשטר הקודם, ובית המשפט גזר סנקציות חסרות תקדים נגד בשאר אל־אסד ואחיו מאהר. במסגרת משפטי הראווה, הוכרזו השניים כנמלטים מהחוק ונקבע כי כלל נכסיהם יוחרמו לטובת המדינה
בית המשפט בסוריה צילום: צילום מסך רשתות חברתיות
ביום ראשון גזר בית המשפט בסוריה שורה של סנקציות חריפות נגד צמרת המשטר הסורי לשעבר. במוקד הדיונים, שנערכו במסגרת משפטי הראווה של השלטון החדש, הוחלט על שלילה מוחלטת של הזכויות האזרחיות של הנשיא המודח בשאר אל-אסד ושל אחיו, מאהר אל-אסד.
השופט מכריז על גזר הדין צילום: רשתות חברתיות
השופט הכריז על השניים כנמלטים מהחוק, והורה לממשלה להשתלט באופן מיידי על כלל נכסיהם, הניידים והלא-ניידים, בכל מקום שבו הם נמצאים.
מרבית פסקי הדין בסבב הנוכחי ניתנים בהיעדרם של הנאשמים, אשר נמלטו או ירדו למחתרת עם נפילת המשטר. עם זאת, דמות אחת בולטת בנוכחותה על ספסל הנאשמים: עאטף נג'יב. נג'יב, שנתפס על ידי אנשי א-שרע, הפך ל"נאשם הדגל" של הממשל החדש ולפנים המוחשיות של ההליך המשפטי המורכב.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות