× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י"ג תמוז התשפ"ו
28.06.2026

ישראל ולבנון חזרו לשולחן: השיחות בתיווך ארה”ב החלו

גורם ישראלי מסר כי סבב שיחות המשא ומתן בין ישראל ללבנון, בתיווך ארה”ב, החל לפני מספר דקות.

השיחות מתקיימות במסגרת המגעים שמובילה וושינגטון בין הצדדים, בניסיון לקדם הבנות שיקטינו את המתיחות בגבול הצפון ויעצבו מנגנון מדיני וביטחוני יציב יותר מול לבנון.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}