י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מצמרר: אבי הילד בניהו שוקרון ז"ל בדברי חיזוק

"ה' יודע להנהיג יותר טוב מאיתנו והוא נותן כוחות", אמר מעוז שוקרון, ששיכל את בנו בן ה-5 אמש • וידאו

מצמרר: אבי הילד בניהו שוקרון ז"ל בדברי חיזוק


בני משפחתו של הילד בניהו שוקרון ז"ל, שנהרג אתמול (שני) בתאונת דרכים ביישוב בית אל, ליוו אמש את הילד בן ה-5 בדרכו האחרונה.

היום, התייחס אביו מעוז שוקרון לטרגדיה שפקדה את משפחתו, אך בד בבד הזכיר את החסדים "ה' נתן לנו בן ביום ראשון, תינוק חדש, ולקח את בניהו ביום שני".

מעוז ביקש מהציבור שלא לשאול כיצד קרה האירוע המצער. "אל תשאלו שאלות על הקדוש ברוך הוא. נתחזק ביחד ונמשיך הלאה. אנחנו מקבלים באמונה ובתקווה שבניהו יהיה הקרבן האחרון של עם ישראל ויתפלל על כל עם ישראל לקירוב הגאולה השלימה".


הוידאו באדיבות סוכנות תצפית

קודם לכן, השתתפו בהלוויה כ-450 איש. והאב ספד לבנו: "ה' נתן וה' לקח, בדרך כלל נאמר על אותו אדם אך אצלנו בא' בחודש ה' נתן לנו בן ובב' בחודש לקח לנו בן אחר".

רבה של בית אל, הרב זלמן מלמד, אמר: "איננו מבינים הכל אך עלינו לקבל כל מה שה עושה, שהכל לטובה. אנו צריכים ללמוד להזהר. לנהוג בשיקול דעת".

ראש ישיבת אורות האר"י והמקד"צ בצפת, הרב שיינברג: "היום ספרנו טוב לעומר, היום זה לפי הסוד תפארת שבתפארת, אלו הבנים, המחברים בין הדור הזה לדור הבא. יש קדושים שה' רוצה לידו ואנו לא מבינים".

אירוע הדריסה:
בשעות אחר הצהרים סמוך לשעה 15:25, אירעה תאונת דרכים ברחוב מעגלי הרוא"ה בבית אל. בניהו שוקרון ז"ל כבן 5, רוכב קורקינט, נפגע מאוטובוס. לחובשים ופאראמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו.

הילד, ככל הנראה נכנס עם אופניו בין גלגלי אוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין, מבלי שנהג האוטובוס הבחין בכך. נהג האוטובוס עוכב לחקירה.

מחקירת משטרת מחוז ש"י עולה כי הילד ירד אל הכביש שלא במעבר מוסדר כאשר הוא רכוב על גבי תלת אופן, ברדתו אל הכביש נכנס בין גלגלי האוטובוס מבלי שנהג האוטובוס הבחין בו ותוך כדי נסיעה דרס אותו למוות.
שוקרון ילד הלוויה חיזוק וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד