י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגרב"מ אזרחי חרש את חריש • צפו בוידאו

ראש ישיבת 'עטרת' וחבר מועצת גדולי התורה ערך סיור מקיף ביישוב חריש, בו צפויים להתגורר חרדים רבים • צפו

צילום: אלי סגל
צילום: אלי סגל


הגרב"מ אזרחי, חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל, הגיע לסיור מיוחד בחריש בכדי לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות במקום לקראת המכרז הגדול ל–3,000 יח"ד שצפוי להיסגר בעוד כחודש וחצי, ובו צפויות להתמודד מספר עמותות חרדיות.

"טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים", אמר ראש הישיבה והביע את רצונו להגיע ולראות בשטח את מה שמסתמן כפרויקט שיסייע לפתור חלק ממצוקת הדיור החרדית. ראש הישיבה דואג לתלמידיו גם אחרי שיינשאו ויעזבו את הישיבה, כמו לכלל ציבור בני הישיבות, ונושא הוא על כתפיו את כל עניינם באכפתיות ובמסירות. משכך, גם יום יציאתו אל אתרי הבנייה בחריש, נבחר בקפידה רבה כשהוא הוא מבקש מראש להקדיש לכך את כל הזמן הראוי.



הביקור החל במשרדי המועצה המקומית בחריש, ואת פניו קיבל ראש המועצה יצחק קשת, שערך מעמד קבלת פנים צנוע לכבודו של האורח הדגול, ופרס בפניו את התוכניות העתידיות של העיר חריש והדגיש את העובדה שזו העיר היחידה שמתוכננת עבור הציבור החרדי וזו הזדמנות פז שאסור לפספס אותה.

במעמד קבלת הפנים נכח גם היזם אברהם להב, מארגן קבוצת "תלם מאיר" בחריש, שסיפר על ההיענות האדירה בקרב ציבור בוגרי הישיבות שנרשמו כבר לפרויקט הייחודי, כשהם מבינים כי מדובר בהזדמנות נדירה של רכישת דירה במחיר הזול ביותר שקיים כיום בשוק הנדל"ן החרדי לצד קהילה איכותית ומסודרת. "כל מי שמחכה ומתמהה ברכישת דירה, מגלה כעבור שנה כי המחירים זינקו בעוד 100 אלף שקל", אמר להב לראש הישיבה.





















חריש הרב אזרחי יצחק קב אברהם להב פרוייקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד