י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

דרעי דורש פיצוי: עוד תיק לש"ס

כפיצוי על אובדן מנהל התכנון לכחלון, דורש יו"ר ש"ס את התחבורה או הכלכלה - נוסף על הפנים

צילום: יוני סינדל, פלאש90
צילום: יוני סינדל, פלאש90


לאחר העברת מינהל התכנון ממשרד הפנים דורשת ש"ס כפיצוי תיק בינוני נוסף על משרד הפנים, כך מדווח הבוקר ישראל היום.

לפי הדיווח הציב יו"ר המפלגה ח"כ אריה דרעי דרישה חדשה: למנותו כשר האחראי לשני תיקים בדרג בינוני, כגון תיק הפנים המקוצץ ותיק התחבורה, או אחד מהם עם תיק הכלכלה. זאת כפיצוי על נטילת אגף התכנון ממשרד הפנים למשרד האוצר, וכן בתמורה לשיתוף הבית היהודי בתיק הדתות באמצעות מינוי סגן שר עם סמכויות או בדרך אחרת.

אתמול במהלך פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כולנו משה כחלון, נרשמה התקדמות משמעותית ואפשרות של חתימה על הסכם קואליציוני מיד לאחר יום העצמאות מסתמן שינוים באישים שיקבלו את תפקידי השרים במפלגת כולנו.

לפי הדיוחים משה כחלון שוקל לדלג על מס' שלוש במפלגתו, אלי אללוף, במסגרת המינויים במפלגה, ולמנות את מקורבו אבי גבאי, מנכ"ל בזק לשעבר, לתפקיד השר להגנת הסביבה. כך דוח הבוקר בישראל היום.

על פי הסיכומים המתגבשים, יתמנה כחלון לשר האוצר ויקבל את האחריות לאגף המינהל לתכנון ובנייה, ואילו ח"כ יואב גלנט יתמנה לשר הבינוי.

יצויין כי אתמול נפגשו ראש הממשלה נתניהו וכחלון בפעם השנייה בתוך שתי יממות, במסגרת המאמצים להביא לחתימה על הסכם קואליציוני כבר בשבוע הבא .זאת בעקבות ההפסקת המו"מ ליומיים עקב ימי הזיכרון והעצמאות.

עוד דוח כי מסרב כחלון להעברת שני חוקים מרכזיים שתיכננו להעביר בליכוד בתמיכת ישראל ביתנו, הבית היהודי והסיעות החרדיות, הנוגעים להרחבה של הוועדה למינוי שופטים באמצעות מתן עדיפות לנציגים מהדרג הפוליטי על פני נציגי השופטים.
אריה דרעי שס כחלון הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד