כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

נס עצמאות: ישראל מאיר דואני שוחרר מבית החולים

הפצוע בן ה-14 מאסון המדרגות בהלוויית ה'שבט הלוי' זצ"ל - שוחרר לביתו, והתברך אצל רבו הגר"י אבוחצירא • צפו

נס עצמאות: ישראל מאיר דואני שוחרר מבית החולים


‏אנחת רווחה: הפצוע השלישי שנמחץ במדרגות המוות בהלווית פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל, הבחור ישראל מאיר דואני בן 14, תלמיד הישיבה לצעירים 'חזון מאיר' באשדוד, שוחרר מבית החולים תל השומר.

בכל מהלך התקופה האחרונה בה היה מאושפז במצב קשה, ידע מצבו עליות ומורדות, אך לאחר סדרת ניתוחים הוא קם על רגליו והיום (ד) לשמחת משפחתו וחבריו הוא שוחרר לביתו באשדוד.

מיד עם הגיעו לאשדוד הגיע יחד עם אביו הרב אברהם דואני לביקור בבית האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא‏, שישראל מאיר לומד במוסדותיו.

רבי יקותיאל חיזק את האב והבן ודיבר על כך שבחסדי שמים כל עם ישראל התאחד בתפילות לרפואתו ונוצר חיזוק גדול מאוד, "גם גדולי ישראל התפללו עליך", אמר.



אביו של הבחור, הרב אברהם דואני, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אי אפשר לתאר את גודל הנס. אני מודה לכל מי שהתפלל לרפואתו. היה כאן נס משמים. ישראל מאיר עדיין יהיה תחת מעקב רפואי אבל צריכים להודות כל רגע ורגע".

לדבריו, "בחול המועד, כשרבי יקותיאל הגיע לנחם הוא הבטיח לנו שישראל מאיר יעמוד על רגליו וייצא מזה, והוא אף הלך באותו יום [יום ההילולא] להתפלל בציון אביו רבי מאיר אבוחצירא שישראל מאיר קרוי על שמו ועל שם אביו הבבא סאלי זצ"ל".







ישראל מאיר יקותיאל שחרור פצוע אסון המדרגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד