י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

במשטרה מסמנים וי: פגע וברח - וגם נלכד

צוות חקירה מיוחד עצר את הנהג שפגע למוות בזאב לוין ז"ל ביום ראשון, ונמלט לאחר הפגיעה מזירת התאונה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה


צוות החקירה המיוחד שהוקם באגף התנועה לחקירת תאונת ה"פגע וברח" שארעה ביום ראשון השבוע בכביש 554, במהלכה מצא את מותו זאב לוין ז"ל, עצרה היום (ד) את הנהג החשוד בדריסתו והפקרתו.

לאחר פעילות חקירתית ומודיעינית מאומצת ומהירה של בוחני זרוע מרכז של אגף התנועה והיחידה המרכזית של האגף זוהה הנהג החשוד, בן 25 תושב טייבה, והוא נעצר ונלקח לחקירה.

לאחרונה, ארעו שבע תאונות "פגע וברח" ברחבי הארץ. בפעילות מאומצת ומקצועית של בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה, פוענחו כולן.

אתמול בערב ארעה תאונת "פגע וברח" בכפר מייסר בואדי ערה. רכב פרטי לא נתן זכות קדימה ופגע בצידו של רכב פרטי אחר. שני תושבי הכפר נפגעו באורח בינוני והנהג הפוגע נמלט מהמקום. הבוחנים שהגיעו לזירה אספו ממצאים וראיות, איתרו את סוג הרכב והצליחו להגיע לזהותו של הנהג. הבוקר איתרו את הרכב והנהג, תושב מייסר, והוא נלקח לחקירה.

אתמול בערב נסע רכב פרטי בכביש 55, סמוך לאלפי מנשה בשומרון, סטה לשול ופגע באורח קל בארבעה הולכי רגל. הנהג נמלט מהזירה כשהוא משאיר אחריו שברים מרכבו. הבוחנים אספו ממצאים, איתרו את סוג הרכב ובו בעת, החליט הנהג להסגיר את עצמו לידי המשטרה. הנהג, יליד 1993 תושב קרני שומרון, נעצר, נכלא והיום יובא לבית משפט.

בתאריך 6.4.15, באום אל פחם, רכב פרטי פגע מאחור באופנוע. שני רוכבי האופנוע נפצעו באורח קשה. לאחר פעולות חקירה הצליחו הבוחנים לאתר את הרכב ולעצור את הנהג, קטין ללא רשיון שלקח את הרכב מעסק לשטיפת מכוניות.

בתאריך 23.3.15 אירעו שתי תאונות "פגע וברח" בבאקה אל גארבייה. האחת, תאונת חזית אחור בכביש המכללה בין שתי פרטיות, במהלכה נפגע אדם באורח קל והנהג נמלט מהמקום עם רכבו.
הבוחנים הצליחו לאתר את הרכב ובעליו ועצרו את הנהג. השניה, תאונת "פגע וברח" שארעה באותו היום בבאקה, במהלכה נפצעו קל שני נוסעים. הנהג, קטין תושב האזור, נמלט מהמקום וזמן קצר לאחר מכן, נעצר על ידי הבוחנים.

בתאריך 3.3.15 בצהרי היום, רכב פרטי נסע בחיפה ופגע בהולך רגל קשיש באורח קשה. הנהגת עזבה את המקום ללא השארת פרטים. בפעילות מאומצת של הבוחנים, אותרה הנהגת והוגש כנגדה כתב אישום.
פגע וברח משטרת התנועה תאונות דרכים נהג דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד