כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"גם כשהייתי שר שאל תמיד: כמה זמן אתה לומד?"

אריה דרעי הספיד אמש את הגר"ח גריינמן בעצרת שנערכה אתמול בבית הכנסת קהילת אברכים בשיכון ד' בבני ברק

צילום: שוקי לרר
צילום: שוקי לרר


עצרת מספד חיזוק והתעוררות לזכרו של הגאון רבי חיים גריינמן זצוק"ל, נערכה אתמול בבית הכנסת קהילת אברכים ובני ישיבות בשיכון ג' בבני ברק.

בעצרת נשא דברים חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שליט"א. הגר"צ סימן טוב. הגר"מ פחימא, הגר"נ בן סניור. יו"ר ש"ס אריה דרעי. המרא דאתרא הגר"מ מזרחי. ועוד.

הגר"ש בעדני שהיה בידידות עמוקה עם הגר"ח זצ"ל, ציין בדבריו את פועלו הגדול של הגר"ח גרינמן למען בני עדות המזרח. הגאון רבי מכלוף פחימה הרחיב בדבריו על אודות ההשקפה הטהורה שהכניס למנהלי המוסדות.

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי שהרבה להיועץ עם הגר"ח סיפר כי בהיותו שר הפנים נכנס להיוועץ עם הגר"ח זצ"ל ומיד שנכנס שאל אותו הגר"ח: "כמה זמן אתה יושב ולומד ביום?". "היה חשוב לו שכל נציג ציבור יעסוק במהלך היום בלימוד התורה". אמר דרעי.

בסיום העצרת הביא המרא דאתרא הרב משה מזרחי אשר היה נועץ בגר"ח זצ"ל בכל דבר ועניין את דברי נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן שנבצר ממנו להשתתף מחמת חולשתו. בדבריו אמר הגר"ש "לא מצינו כמעט גאון כ"כ גדול שחידש על כל הש"ס כולו".

עוד השתתפו הגאון רבי יחיאל אבוחצירא - רבה של רמלה, בני הגר"ח זצ"ל, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, סגנו אליהו דדון ונציגי העיריה.





































































הספד הגרח גריינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד