כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תגובות חריפות לתקיפת הקצין: "הפושעים לדין"

ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, וחברי הכנסת החרדים במתקפה חריפה נגד קבוצת הקיצוניים שתקפה קצין צה"ל במאה שערים

תגובות חריפות לתקיפת הקצין: "הפושעים לדין"


בעקבות התקיפה האלימה של קצין במאה שערים, מגיבים במערכת הפוליטית בחריפות רבה.

יור ש"ס אריה דרעי: "יש גבול! תקיפת חייל צה"ל ע"י קיצונים יהודים היא מעשה טרור. נעשה היום מעשה חמור ואני דורש מהמשטרה לעשות הכל כדי להביא את אותם פושעים לדין לאלתר".

ח"כ יעקב ליצמן: "תקיפת חייל בידי קיצוניים מהווה קו אדום שיש לגנותו בכל פה. שימוש באלימות מכל סוג שהיא הינו מעשה פסול וחילול ד׳. על המשטרה למצות את הדין עם התוקפים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' בעקבות תקיפת קצין צה"ל שבא לבקר את חייליו במאה שערים. ראש הממשלה נתניהו עודכן במאמצי המשטרה לאתר את התוקפים. "מדובר באירוע מקומם, וצריך למצות את הדין עם פורעי החוק שהרימו יד על קצין צה"ל. שירות בצה"ל הוא מקור לגאווה. צה"ל הוא צבא העם שמגן על כולנו. משרתים בו כל קבוצות האוכלוסיה בחברה הישראלית – כך היה וכך יימשך".

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין: ״תקיפת קצין צה״ל היא חציית קו אדום שאסורה מכל וכל! צר לי שדוקא בשבוע שבו אנו מעלים את זכרם של בנינו שבזכותם כל אזרחי ישראל יכולים לחיות בבטחון - פורצות שנאה ואלימות שמקטבות וזורעות שנאת חינם. אני קורא למגזר החרדי לגנות בחומרה את המקרה ולהוקיע לאלתר את הקיצוניים שבתוכה שמבזים ומטילים רפש על החברה הישראלית כולה ועל המגזר החרדי בפרט״.

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן: "לא נסלח על פגיעה בחיילי צה"ל, על המשטרה לאתרם, לטפל בהם ולוודא שהמקרה לא יישנה. מדובר בקומץ פרובוקטורים, שהתשובה המוחצת להם היא חיזוק האחדות בעם ישראל."

יו"ר תנועת יחד אלי ישי בתגובה: מעשה ברברי שנובע מחינוך קלוקל או ליתר דיוק היעדר חינוך. נראה שההסתה כנגד חיילים חרדים כבר מתורגמת לאלימות פיזית ואם לא נדע לעצור את זה בזמן מישהו עוד עלול לשלם בחייו ח״ו.

גורם ב'דגל התורה': מדובר בקבוצה קיצונית וקיקיונית שאלימה לחברה החרדית יותר מלכללית. זהו אותם פורעים ואותו מקום בו הותקפו ח"כ גפני ומקלב. השתיקה והכניעה של המשטרה כלפי אותה קבוצה שבירתה בבית שמש ובמאה שערים נתנה היום שוב את אותותיה.
נתניהו ליצמן גפני קצין גינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד