כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בשורה: שיפור במצבה של שירה קליין

מצבה של שירה קליין, שנפצעה באורח קשה בפיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית - השתפר • המשיכו להתפלל

צילום: שלמה מור
צילום: שלמה מור


מצבה של שירה קליין, שנפצעה באורח קשה בפיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית השתפר היום (שבת).

היא נמצאת בהכרה, נושמת בכוחות עצמה ומשוחחת עם בני משפחתה. המשיכו להעתיר בתפילה לרפואת שירה בת אדל עדה.

כזכור, הפיגוע שהתרחש לפני כשבוע וחצי בכ"ו ניסן, המחבל חאלד קוטינה, בן 37, תושב ענתא, נסע ברכבו בכביש מספר 1 בירושלים לכיוון פסגת זאב. כשהגיע לצומת המטה הארצי לכיוון צפון עצר ברמזור אדום, כשהתחלף הרמזור האיץ את רכבו, סטה מהנתיב השמאלי במהירות לכיוון הנתיב הימני, עלה על המדרכה ופגע בשני צעירים יהודים שעמדו בתחנת האוטובוס. מיד לאחר מכן נסע לאחור עם רכבו והתנגש בעמוד רמזור. כוחות של משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב שהגיעו לזירה עצרו את החשוד.

שלום יוחאי שרקי הי"ד בן ה-26 נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נפטר לאחר מספר שעות. שירה קליין בת ה-23 נפצעה אף היא באורח קשה, וכאמור, היום (שבת) חל שיפור ניכר במצבה והיא משוחחת עם בני משפחתה.


זירת פיגוע הדריסה. צילום: שלמה מור

המחבל נשוי ועובד כמנקה מסגד בענתא ומוכר כאיש דתי אדוק. בחקירתו הראשונית סיפר לחוקרי הימ"ר כי הוא חש 'נרדף ע"י אוטובוס של אגד ולכן נאלץ לסטות מנתיב הנסיעה'. בהמשך חקירתו, הודה ששיקר וטען כי מסר את גרסתו הראשונה כדי שיחשבו שהוא לוקה בנפשו.

בהמשך הודה בביצוע דריסת היהודים במכוון וסיפר בחקירתו כי באותו היום תכנן לפגוע ביהודים וזאת כנקמה על 'חייו האומללים'. עוד טען כי כמה שעות לפני ביצוע הפיגוע הסיע את הוריו ובני משפחתו מענתא למזרח העיר, ביציאה מענתא עוכבו במחסום והוא חש כעס רב על כך. לאחר שהוריד את בני משפחתו במזרח העיר, ישב ברכבו ואז גמלה בליבו ההחלטה לפגוע ביהודים.

החשוד נסע ברכבו מסוג מאזדה בכביש מספר 1 והחל לאתר קורבנות פוטנציאליים, רק כשעצר ברמזור בצומת הגבעה הצרפתית הבחין בשני הצעירים בעלי חזות יהודית הולכים לכיוון תחנת האוטובוס, החליט שזו מטרתו, הסיט את רכבו כאמור ופגע בהם.
פיגוע דריסה שירה קליין יוחאי שרקי טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד