היה אמור להשתחרר היום: החמרה במצבו של הגרא"י סולובייצ'יק
לאחר שבמהלך השבוע האחרון חלה הטבה משמעותית במצבו של הגרא"י סולובייצ'יק והוא כבר היה לקראת שחרור | היום חלה החמרה פתאומית וראש הישיבה הועבר שוב לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם | בהיכל הישיבה בירושלים ובקבר רחל נערכה תפילת רבים | בעולם התורה קוראים לציבור לקרוע שערי שמיים לרפואת רבי אברהם יהושע בן עטיל
- משה ויסברג
- ז' תמוז התשפ"ו
- 2 תגובות
החמרה במצבו של הגאון רבי אברהם יהושע הלוי סולובייצ'יק, ראש ישיבת בריסק, המאושפז ביחידת טיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.
ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שבמהלך השבוע האחרון חלה הטבה משמעותית במצבו של ראש הישיבה, היום (שני), נערכו מקרוביו של ראש הישיבה לקראת שחרורו המתוכנן מבית החולים וראש הישיבה היה ביציאה, אך חלה החמרה משמעותית במצבו והוא אושפז בשעות אחר הצהריים בשנית ביחידת טיפול נמרץ.
תפילת רבים נערכה מיד עם קבלת הבשורה בהיכל ישיבת בריסק בירושלים והסעות יצאו לקבר.
הערב בשעות הלילה צפויות להתקיים תפילות רבים בריכוזי היהדות החרדית בארץ הקודש ובחו"ל, כאשר אלפי תלמידיו, מעריציו ועמך בית ישראל יעתירו בתפילה לרפואתו השלמה והמהירה.
ראש הישיבה מאושפז מזה שבועיים בבית החולים לאחר שעבר ניתוח לבבי בבית חולים במרכז הארץ וחלה החמרה במצבו.
בבית החולים מקבל ראש הישיבה טיפול מסור ואף הקצו לו חדר מיוחד שם יוכל לקיים את התפילות בשבת.
הציבור נקרא לקרוע שערי שמיים לרפואת הגאון רבי אברהם יהושע בן עטיל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
מודעה בלייקווד על עצרת תפילהצילום: באדיבות המצלם

הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות