× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ז' תמוז התשפ"ו
22.06.2026
תפילות בבריסק

היה אמור להשתחרר היום: החמרה במצבו של הגרא"י סולובייצ'יק

לאחר שבמהלך השבוע האחרון חלה הטבה משמעותית במצבו של הגרא"י סולובייצ'יק והוא כבר היה לקראת שחרור | היום חלה החמרה פתאומית וראש הישיבה הועבר שוב לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם | בהיכל הישיבה בירושלים ובקבר רחל נערכה תפילת רבים | בעולם התורה קוראים לציבור לקרוע שערי שמיים לרפואת רבי אברהם יהושע בן עטיל

היה אמור להשתחרר היום: החמרה במצבו של הגרא"י סולובייצ'יק
הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצ'יק צילום: יוחנן לוסטיג

החמרה במצבו של הגאון רבי אברהם יהושע הלוי סולובייצ'יק, ראש ישיבת בריסק, המאושפז ביחידת טיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שבמהלך השבוע האחרון חלה הטבה משמעותית במצבו של ראש הישיבה, היום (שני), נערכו מקרוביו של ראש הישיבה לקראת שחרורו המתוכנן מבית החולים וראש הישיבה היה ביציאה, אך חלה החמרה משמעותית במצבו והוא אושפז בשעות אחר הצהריים בשנית ביחידת טיפול נמרץ.

תפילת רבים נערכה מיד עם קבלת הבשורה בהיכל ישיבת בריסק בירושלים והסעות יצאו לקבר. 

הערב בשעות הלילה צפויות להתקיים תפילות רבים בריכוזי היהדות החרדית בארץ הקודש ובחו"ל, כאשר אלפי תלמידיו, מעריציו ועמך בית ישראל יעתירו בתפילה לרפואתו השלמה והמהירה.

ראש הישיבה מאושפז מזה שבועיים בבית החולים לאחר שעבר ניתוח לבבי בבית חולים במרכז הארץ וחלה החמרה במצבו. 

בבית החולים מקבל ראש הישיבה טיפול מסור ואף הקצו לו חדר מיוחד שם יוכל לקיים את התפילות בשבת.

הציבור נקרא לקרוע שערי שמיים לרפואת הגאון רבי אברהם יהושע בן עטיל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

באדיבות המצלםמודעה בלייקווד על עצרת תפילהצילום: באדיבות המצלם

הרב אברהם יהושע סולובייצ'יק תפילות ישיבת בריסק
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}