× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ז' תמוז התשפ"ו
22.06.2026
שוב זה קורה

ביתר עילית: ילד נלכד בתוך פח בטון במהלך משחק וחולץ בשלום

ילד בביתר עילית נלכד בתוך פח בטון במהלך משחק וחולץ בשלום על ידי לוחמי האש שהוזעקו למקום. בכבאות והצלה מדגישים כי מדובר במפגע מסוכן שאינו מיועד למשחק וקוראים להורים להקפיד על בטיחות הילדים

ביתר עילית: ילד נלכד בתוך פח בטון במהלך משחק וחולץ בשלום
חילוץ הילד מהבטון צילום: כב"ה

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה הוזעקו בשעות אחר הצהריים  לחילוץ ילד שנתקע בתוך פח עשוי בטון במהלך משחק.

רס"ר זיו יונה מפקד הצוות: "ביצענו פעולות חילוץ בצורה עדינה, תוך הקפדה על שמירה מלאה של בטיחותו ובריאותו של הילד, זאת במקביל להרגעתו יחד עם בני משפחתו, בסיוע של גורמי הרפואה במקום"

בסיום האירוע הילד ובני משפחתו הודו לצוות הלוחמים על עבודתם המסורה, הרגישה והמקצועית.

רשף ליחי בן לולו מפקד המשמרת: "אני פונה להורים ולילדים ומבקש להדגיש: הבטונדות אינן חלק ממשחקי הילדים. מדובר במכשול בטיחותי שעלול להוות סכנה ממשית, ואין להיכנס לתוכן. אנא, שמרו על בטיחות הילדים והימנעו ממשחקים מסוכנים אלו."

ביתר עילית חילוץ
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}