עשרות גרמים
בשל מעורבות בהברחות: חמישה ישראלים ממרכז הארץ גורשו מדובאי
אותם עבריינים היו מודעים היטב לחוקי הסמים המחמירים במדינה, אך למרות זאת הבריחו לכאורה עשרות גרמים של חשיש ומריחואנה במטרה להשתמש בהם במהלך החופשה
- אלי קליין
- ח' תמוז התשפ"ו
משטרת דובאי צילום: משטרת דובאי
חמישה ישראלים ממרכז הארץ והשרון, גורשו מדובאי לאחר שנתפסו כשברשותם חשיש ומריחואנה. לפי גורם המעורה בפרטים ששוחח עם 'מאקו', החמישה נעצרו במהלך שהותם באיחוד האמירויות לאחר שבבדיקות שבוצעו נמצאו ברשותם כמה גרמים של סמים.
"המזל הגדול שלהם הוא שהם נתפסו עם כמויות קטנות בלבד. חלקם גורשו מהמדינה, ואחרים נאלצו לשלם קנסות כבדים וקיבלו חותמת שחורה האוסרת עליהם להיכנס לדובאי ולאיחוד האמירויות בעתיד" אמר.
אותם עבריינים היו מודעים היטב לחוקי הסמים המחמירים במדינה, אך למרות זאת הבריחו לכאורה עשרות גרמים של חשיש ומריחואנה במטרה להשתמש בהם במהלך החופשה.
ב'מאקו' דווח כי בשנים האחרונות גורשו עשרות ישראלים בעלי עבר פלילי מהמדינה, חלקם בעקבות עבירות וחלקם לאחר שהתברר כי הם מבוקשים לחקירה בישראל.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות