היוו איום מיידי: צה"ל תקף מחבלים חמושים שזוהו בסמוך לכוחות הפועלים במרחב בדרום לבנון
- צביקה סגל
- ח' תמוז התשפ"ו
צה"ל זיהה לפני זמן קצר חוליית מחבלים חמושים שפעלה בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני, ברכס עלי א-טאהר.
מיד לאחר הזיהוי ובסגירת מעגל מהירה, הכוחות תקפו את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני, במטרה להסיר את האיום.
צה"ל ימשיך לפעול להסרת איומים מיידים ולא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותינו.
מצורפת תמונה של אחד המחבלים החמושים שזוהו בסמוך לכוחות:
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות