× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ח' תמוז התשפ"ו
23.06.2026

חיזבאללה מאשים: ישראל הפרה את הפסקת האש בלבנון

חיזבאללה מאשים את ישראל בהפרה בוטה של הפסקת האש בלבנון, בעקבות תקיפת צה"ל בדרום המדינה. בהודעת הארגון נטען כי התקיפה הישראלית היא "הפרה בוטה של הפסקת האש", וכי חיזבאללה "הקפיד עליה עד כה".

התגובה מגיעה בעיצומה של מתיחות חריגה סביב יישום הפסקת האש בלבנון. בימים האחרונים טענה ישראל כי פעילות צה"ל בדרום לבנון נועדה להסיר איומים ולמנוע התבססות מחודשת של חיזבאללה סמוך לגבול, בעוד בארגון הטרור מנסים להציג את ישראל כמי שמערערת את ההבנות.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}