חיזבאללה מאשים את ישראל בהפרה בוטה של הפסקת האש בלבנון, בעקבות תקיפת צה"ל בדרום המדינה. בהודעת הארגון נטען כי התקיפה הישראלית היא "הפרה בוטה של הפסקת האש", וכי חיזבאללה "הקפיד עליה עד כה".
התגובה מגיעה בעיצומה של מתיחות חריגה סביב יישום הפסקת האש בלבנון. בימים האחרונים טענה ישראל כי פעילות צה"ל בדרום לבנון נועדה להסיר איומים ולמנוע התבססות מחודשת של חיזבאללה סמוך לגבול, בעוד בארגון הטרור מנסים להציג את ישראל כמי שמערערת את ההבנות.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות