× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ח' תמוז התשפ"ו
23.06.2026
צפו בגלריה

שבעה לבנו של האדמו"ר: בוואסלוי התכנסו לעצרת הספד

במלאת השבעה להסתלקותו של הרה"צ רבי חיים דוב הלפרין זצ"ל נערך מעמד הספד מרכזי בהיכל בית המדרש וואסלוי בבני ברק | קהל המונים ובראשם אדמו"רים ורבנים נשאו קינה על האבידה הגדולה | גלריה

שבעה לבנו של האדמו"ר: בוואסלוי התכנסו לעצרת הספד
עצרת בביהמ"ד וואסלוי צילום: יהודה פרקוביץ

במלאת השבעה להסתלקותו של הרה"צ רבי חיים דוב הלפרין זצ"ל, בן יבלחט"א האדמו"ר מוואסלוי וחתן האדמו"ר מבוהוש, נערך ביום שני בערב עצרת הספד והתעוררות בהיכל בית המדרש וואסלוי בשכונת רמת אהרן בבני ברק, בהשתתפות קהל רב.

בעצרת נשאו דברי נהי ומספד שורה של רבנים ומרביצי תורה, ובראשם אחיו הרה"צ רבי יצחק הלפרין; גיסו הרה"צ רבי אברהם חיים פרנקל; הגה"ח רבי ישראל אהרונסון; הגה"ח רבי מרדכי אורי אנגלמן, רב ואב"ד מערב ראשון לציון; הגה"ח רבי ישראל זושא הורביץ, רב ואב"ד קהילות החסידים באלעד; וחתנו הרה"צ רבי אליעזר זוסיא שטרן.

צפו בגלריה

וואסלוי הרב חיים דב הלפרין הרבי מבוהוש
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}