כוחות צה"ל ירו לפני זמן קצר לעבר ארבעה מחבלי חיזבאללה שחצו למרחב הביטחוני ברכס עלי א-טאהר שבדרום לבנון, לאחר שהתקרבו אל הכוחות באופן שהוגדר כאיום מיידי.
לפי דובר צה"ל, המחבלים פעלו בכסות אזרחית ונעו באזור כשהם רכובים על דחפור ואופנוע. לאחר הזיהוי ביצעו הכוחות ירי להרחקה, אולם המחבלים המשיכו להתקדם ולא נענו לקריאות הכוחות.
בעקבות זאת בוצע ירי נוסף לעברם במטרה להסיר את האיום, ובצה"ל מסרו כי זוהתה פגיעה. האירוע מצטרף לשורת התקריות האחרונות במרחב הביטחוני בדרום לבנון, שבו צה"ל ממשיך לפעול לסיכול איומים סמוך לכוחות.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות