× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ח' תמוז התשפ"ו
23.06.2026

מחבלי חיזבאללה חצו למרחב הביטחוני ונפגעו מירי צה"ל

כוחות צה"ל ירו לפני זמן קצר לעבר ארבעה מחבלי חיזבאללה שחצו למרחב הביטחוני ברכס עלי א-טאהר שבדרום לבנון, לאחר שהתקרבו אל הכוחות באופן שהוגדר כאיום מיידי.

לפי דובר צה"ל, המחבלים פעלו בכסות אזרחית ונעו באזור כשהם רכובים על דחפור ואופנוע. לאחר הזיהוי ביצעו הכוחות ירי להרחקה, אולם המחבלים המשיכו להתקדם ולא נענו לקריאות הכוחות.

בעקבות זאת בוצע ירי נוסף לעברם במטרה להסיר את האיום, ובצה"ל מסרו כי זוהתה פגיעה. האירוע מצטרף לשורת התקריות האחרונות במרחב הביטחוני בדרום לבנון, שבו צה"ל ממשיך לפעול לסיכול איומים סמוך לכוחות.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}